Tirso Dieleman

Twee vijgenbomen besteld.

Super veel geduld en goed meedenken over twee bomen die bij elkaar passen.

P. van Beek

We hebben een vijgenboom gekocht. Kopen zonder kijken omdat we veel vertrouwen hadden in palmexpert. Hoe fijn is het om zelf een datum te kunnen selecteren bij de bestelling om vervolgens op de dag... We hebben een vijgenboom gekocht. Kopen zonder kijken omdat we veel vertrouwen hadden in palmexpert. Hoe fijn is het om zelf een datum te kunnen selecteren bij de bestelling om vervolgens op de dag van levering een mail te krijgen hoe laat de chauffeur ter plaatse is. Vervolgens kregen we ook nog een belletje van de chauffeur dat hij met circa 20 minuten bij ons was.
Alles volgens afspraak. En wat een boom stond er in de vrachtwagen voor ons, zo mooi! En een geweldige plantinstructie en de grote pot op een stevige pallet vast gesnoerd. Wij zijn enorm blij met onze aankoop en de nieuwe parel in onze tuin. En dat alles ook nog tegen een concurrerende prijs. Een dikke pluim voor palmexpert en een zeer verdiende 5 sterren. Wij komen heel graag nog eens shoppen bij jullie. Bedankt palmexpert!

Betrouwbaarheid, afspraken worden nagekomen en een prachtig product.

Ja

Mooie boom besteld, goede instructie en levering

Goede communicatie en levering zoals afgesproken.

Christy

Fantastisch

Goede hulp, fijne sfeer, prachtige planten. Top service

Robert Ruiz

Wát een fantastisch bedrijf! Schitterende bomen en uitermate vriendelijke en vakkundige medewerkers. Absolute aanrader!

Groot assortiment, vriendelijk en vakkundig personeel. Heel mooi en ruim opgezet bedrijf.

J van Driel

Goede en vriendelijke services

Goede overzicht en super uitgebreid

Zagema

Super top bedrijf.. geef goed advies en nemen de tijd voor de klant.. klant vriendelijke

Internet update houden.

Monden dimitry

Betrouwbaar en levert goede kwaliteit

Duidelijke website !

Marcel

DIKKE PRIMA…….

Ga gewoon zo door,alles goed en netjes…..van bestellen tot aan de bezorging !!!

Gaasbeek

Goed en professioneel geholpen.

Prachtig bedrijf