Kip

Goede service

Goede uitleg over onderhoud

Eva A

Uitstekend, betrouwbaar levering product komt precies over een met de verwachting

Link met film met de mogelijkheid om uit meerdere bomen te kiezen

Rob van den Hove

Heb hier een palmboom van 2 meter besteld zonder te gaan kijken.
Ik kreeg van te voren een filmpje van verschillende bomen gestuurd en kon zo mijn boom uitzoeken.
Geweldig idee!!!
2...
Heb hier een palmboom van 2 meter besteld zonder te gaan kijken.
Geweldig idee!!!
2 dagen later mijn boom geleverd gekregen goed verpakt en in uitstekende staat!
Goede service en meedenken met de klant en wat nog belangrijker is afspraken nagekomen.
Zal hier zeker nog eens een boom bestellen.

Transparant, meedenken met de klant en afspraken gewoon nakomen

Wesselink

Super geholpen

Duidelijke uitleg en er wordt je niets aangesmeerd.

Tirso Dieleman

Twee vijgenbomen besteld.

Super veel geduld en goed meedenken over twee bomen die bij elkaar passen.

P. van Beek

We hebben een vijgenboom gekocht. Kopen zonder kijken omdat we veel vertrouwen hadden in palmexpert. Hoe fijn is het om zelf een datum te kunnen selecteren bij de bestelling om vervolgens op de dag... We hebben een vijgenboom gekocht. Kopen zonder kijken omdat we veel vertrouwen hadden in palmexpert. Hoe fijn is het om zelf een datum te kunnen selecteren bij de bestelling om vervolgens op de dag van levering een mail te krijgen hoe laat de chauffeur ter plaatse is. Vervolgens kregen we ook nog een belletje van de chauffeur dat hij met circa 20 minuten bij ons was.
Alles volgens afspraak. En wat een boom stond er in de vrachtwagen voor ons, zo mooi! En een geweldige plantinstructie en de grote pot op een stevige pallet vast gesnoerd. Wij zijn enorm blij met onze aankoop en de nieuwe parel in onze tuin. En dat alles ook nog tegen een concurrerende prijs. Een dikke pluim voor palmexpert en een zeer verdiende 5 sterren. Wij komen heel graag nog eens shoppen bij jullie. Bedankt palmexpert!

Betrouwbaarheid, afspraken worden nagekomen en een prachtig product.

Ja

Mooie boom besteld, goede instructie en levering

Goede communicatie en levering zoals afgesproken.

Christy

Fantastisch

Goede hulp, fijne sfeer, prachtige planten. Top service

Robert Ruiz

Wát een fantastisch bedrijf! Schitterende bomen en uitermate vriendelijke en vakkundige medewerkers. Absolute aanrader!

Groot assortiment, vriendelijk en vakkundig personeel. Heel mooi en ruim opgezet bedrijf.

J van Driel

Goede en vriendelijke services

Goede overzicht en super uitgebreid