Palais

Gabrielle

Mooie kleuren fijne stof goed te woord gestaan

Janine Ric-Hansen

Echt heel erg blij met mijn lampenkappen. Bedankt Palais!

Tessa

Mooie poef!

Blij met onze mooie nieuwe indoor poef, de poef is stevig, de stof is prachtig, goede kwaliteit en het is precies wat we zoeken.

Tip voor Palais en anderen die...
Mooie poef!

Tip voor Palais en anderen die twijfelen om een poef aan te schaffen van Palais: er is een groot verschil tussen de indoor en outdoor poef, dit was mij niet duidelijk (en ik had de site goed bekeken). De outdoor poef is niet zo stevig en 'deukt in' als je erop gaat zitten en de poef is zwaar. De indoor poef heeft een houten binnenkant waardoor hij heel stevig is, de poef is wel licht waardoor je hem makkelijk kan verplaatsen. De stof is bij allebei hetzelfde. Gelukkig heeft de klantenservice superfijn meegedacht en heb ik de outdoor poef kunnen inruilen voor de indoor poef.

Carry van Sebillen

Vernieuwend en tijdloos door verrassende patronen en kleurgebruik, elke keer als ik een bestelling doe, is het een cadeautje.
Doordat je zelf kan bepalen, vorm, maat en afwerking is het zeker...
Doordat je zelf kan bepalen, vorm, maat en afwerking is het zeker het wachten waard en custom-made.
En als er al eens iets niet helemaal oké is, dan is een mailtje naar de klantenservice genoeg, dus uitstekende service.

Laura Hogendoorn

Fijne service en mooie producten. Zeer blij mee. De poefs zijn wel zachter dan ze eruit zien op de site. Je zakt er echt in weg. Maar zitten wel heerlijk!