2008 beoordelingen

2008 Reviews

A54

Mijn laatste bestelling was niet compleet, en dat terwijl ik van te voren geïnformeerd heb of alles op voorraad. En dat werd bevestigt. Het is ondertussen bijna 2 weken geleden en die doos doekjes... Mijn laatste bestelling was niet compleet, en dat terwijl ik van te voren geïnformeerd heb of alles op voorraad. En dat werd bevestigt. Het is ondertussen bijna 2 weken geleden en die doos doekjes zijn nog steeds niet geleverd.

Als er goede communicatie zou zijn met het magazijn, dan zijn dit soort problemen misschien te voorkomen.

Caroline

De ezel kwam heel snel en was dichtgeklapt toen ik hem binnen kreeg. Het is duidelijk hoe je hem moest uitklappen. Er zat nog een tweede lat bij, die nog gemonteerd moest worden. Was logisch voor... De ezel kwam heel snel en was dichtgeklapt toen ik hem binnen kreeg. Het is duidelijk hoe je hem moest uitklappen. Er zat nog een tweede lat bij, die nog gemonteerd moest worden. Was logisch voor mij, maar wellicht was voor een ander een handleidinkje handig geweest.
Ik maak er met plezier gebruik van.

Een prachtige tafelezel die makkelijk in elkaar te zetten en te verstellen is. Degelijke kwaliteit, valt niet zomaar om.

Ans Ruijters-Hoff

Overzichtelijk website. Makkelijk bestellen.goede aflevering.
Prima artikel.

Een tekentafel gekocht.

Snelle service!

JOTA

Naar verwachting

contact onderhouden over de levering en volgens afspraak leveren

Ryanne

Prima product , snel geleverd . Echter 2 dagen eerder geleverd dan mijn voorkeursdag, dat kwam niet echt goed uit .

Duidelijke website , snelle levering

Nina

Perfecte service

Snelle levering, prijstechnisch interessant en een vriendelijke klantenservice

Marks

Goede producten

Supersnelle levering

Ras

Mooie spullen, zoals verwacht.

Goed ingepakt, mooie materialen, dochter heeft er enorm plezier mee. Vroeg om een pony maar kreeg een ezel. Desalniettemin nu dagelijks aan het vincent van goghen.