Wat vond je van het veld/de locatie?
Wat vond je van de begeleiding?
Prijs/Kwaliteit?
8.2/10

Annemieke Hanstede

Hele leuke middag gehad met enthousiaste kinderen. Hele leuke begeleider erbij, had lol in zijn werk en de kinderen vonden hem helemaal leuk.

Reactie Paintballwarriors:

Wat een mooie review! Dankjewel, wij vonden het leuk dat jullie er waren!

Bokslag

Erg leuk terrein om paintball te doen met een feestje van 14 jarige zoon. Kids hebben genoten en wij ook!

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven! Wij hopen jullie snel nog eens te zien!

Koebrugge

Zeer gastvrij, professioneel.. leuke sfeer.
Doen er alles aan om het naar je zin te maken.

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn dat jullie het zo positief hebben ervaren!

Angela

Goed begeleide activiteit!

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor het schrijven van je mooie review!

Locatie erg mooi, spel ook goed. Aantal puntjes waren iets minder:

Locatie erg mooi, spel ook goed. Aantal puntjes waren iets minder:

- Veel van de geweren haperden of schoten juist aan één stuk door, dit maakte het spel voor een aantal minder leuk. (meneer zei dat krijg je door het weer, niets aan te doen..)
- Tip om aan de start uit te leggen dat het magazijn wat je nu hebt alles is wat je krijgt. Bijna iedereen had het leeggeschoten zonder te weten dat dit het was (ook de kogels die op waren doordat het geweer aan één stuk doorschoot werden niet opnieuw aangevuld, terwijl deze persoon daar natuurlijk niets aan kon doen)
- We hebben bijbetaald voor nog 100 kogels pp, de koker waarmee het gevuld werd waren geen 100 kogels, hierdoor voel je je geflest.
- Afspraak was op factuur, dit heb ik na afloop gemeld aan meneer maar hij was niet op de hoogte en het er niet mee eens. Na veel gedoe was het toch mogelijk. Hierna kreeg ik nog een heel verhaal te horen dat 18 euro eigenlijk veel te weinig is en hij er niets aan verdiend. Hij moest te veel werk doen voor één uur, wasjes draaien etc. dat het eigenlijk niets was dus alles was ik vroeg was te veel gevraagd.
- Telefonisch ook gevraagd of last minute afmeldingen een probleem is waar ik op te horen kreeg dat een aantal minder niet erg was. Echter was meneer erg stellig dat maximaal 2 afmeldingen ter plekke oke was, de rest moest betaald worden.

Al met al hebben wij een leuke ervaring gehad, gelukkig hebben mijn collega's niets meegekregen van het geklaag van meneer. Toch maakte bovenstaande punten de ervaring een stuk minder leuk, al helemaal omdat we ons erg voor de gek voelde gehouden met het niet melden dat dit het max aantal kogels was en minder dan 100 aanvullen. Dit kan makkelijk voorkomen worden en is zonde van de ervaring. Een 'tot ziens en bedankt' kon er niet af bij meneer, jammer.

Reactie Paintballwarriors:

We hebben elkaar telefonisch gesproken en bedanken je voor je feedback. We nemen deze punten zeker mee.

Agnita Baan

Supergaaf kinderfeestje gehad van onze zoon. Jongens waren erg enthousiast! We hadden arrangement tubing/kinderpaintball, geweldige combi van spanning en avontuur!

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor je mooie review! Fijn dat de jongens het zo leuk vonden!

Ko

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor de mooie review! Wat fijn dat jullie het zo positief hebben ervaren.

Lache

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor je mooie review, Jasper! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!

simone

Super

Reactie Paintballwarriors:

Wat leuk dat je zo enthousiast bent over je uitje bij ons! Bedankt voor het schrijven van de review!

Linda stevens

Super leuk!

Reactie Paintballwarriors:

Bedankt voor je mooie review en je tip! Deze nemen we zeker mee!