Oxxio

Gerben Zeeman

Prima en netjes geholpen via de online aanvraag, geen medewerker gesproken maar alles is netjes opgezegd en overgezet naar Oxxio

Lois

De klantenservice medewerkers waren heel vriendelijk! Helaas heb ik wel onjuiste informatie gekregen wat achteraf ook niet opgelost kon worden. Ik verhuisde eerder dan gepland en mij werd verteld... De klantenservice medewerkers waren heel vriendelijk! Helaas heb ik wel onjuiste informatie gekregen wat achteraf ook niet opgelost kon worden. Ik verhuisde eerder dan gepland en mij werd verteld dat het geen probleem was de startdatum twee weken naar voren te halen. Achteraf bleef dit helemaal niet mogelijk te zijn en heb ik dus twee weken zonder energieleverancier gezeten.

Corné Westerveld

Had zo mijn bedenkingen over overstappen na ruim 10 jaar bij dezelfde leverancier energie te hebben afgenomen. Die angst is volledig onterecht; Oxxio regelt alles zonder problemen en heeft een... Had zo mijn bedenkingen over overstappen na ruim 10 jaar bij dezelfde leverancier energie te hebben afgenomen. Die angst is volledig onterecht; Oxxio regelt alles zonder problemen en heeft een geweldige app waarmee je van alles kunt bijhouden

Marlene

Snelle en soepel overgang naar Oxxio. Oxxio heeft alles keurig met oude energieleverancier geregeld.

Willem

Alleen aanmelden en de rest wordt door oxxio geregeld

Alex Koopman

Oxxio heeft hoogste terugleververgoeding ivm lage tarieven per KWh

Gaby

Het overstappen naar Oxxio was zeer makkelijk en volledig digitaal te regelen.