Oxxio

Seebregts68

Via een prijsvergelijkings website bij Oxxio uitgekomen. Duidelijke informatie. Fijne rekenmodule. Contract eenvoudig af te sluiten.

Timovan Breda

Online alles geregeld om klant te worden dan hoor ik dat de gasprijzen zakken en wil ik binnen termijn van 14 dagen het contract ontbinden dit kan via klantenservice viabellen waar ik niet van in de... Online alles geregeld om klant te worden dan hoor ik dat de gasprijzen zakken en wil ik binnen termijn van 14 dagen het contract ontbinden dit kan via klantenservice viabellen waar ik niet van in de gelenheid ben ivm wachttijden en werk dus maar via een brief die ze in de mail beschikbaar stellen om verveolgens te horen te krijgen dat hij nooit is ontvangen

Nando

Alles wat je van te voren moet weten is duidelijk en makkelijk te vinden. Het overstappen werd door Oxxio zelf geregeld

Daniël

Ingangsdatum wordt vanuit Oxxio gewijzigd zonder enige vorm van communicatie vanuit hun kant. Na communicatie en uitleg van uit Oxxio, waarom de ingangsdatum niet gehaald kon worden, wordt de... Ingangsdatum wordt vanuit Oxxio gewijzigd zonder enige vorm van communicatie vanuit hun kant. Na communicatie en uitleg van uit Oxxio, waarom de ingangsdatum niet gehaald kon worden, wordt de ingangsdatum een 2e keer gewijzigd zonder communicatie en terwijl ik al een contract had ontvangen met een andere ingangsdatum..

Westendorp

Ze luisteren niet ik heb het contract 2 keer tijdig geannuleerd