Oxxio

Tevreden overstapper

De overstap ging snel en ik wist meteen waar ik aan toe was

Netty & Gerard

Maandelijks een informatieve mail die duidelijk inzicht geeft in allerlei aspecten van het eigen energieverbruik middels vergelijkingen, tabellen en grafieken.

H.Kaauw

Ik weet dat Oxxio geen grote energiemij is en dat merk in met het persoonlijk contact. Ze staan dichter bij de klant.

Kyra

Makkelijk overstap en goede tarieven en overstapkorting

Kenneth

Slechte ervaring met aanmelden, contract afsluiten ging zeer moeizaam en kostte mij veel tijd, met name met de callcenter van Suriname

Ben Heijna

Alles gaat automatisch en dat vindt ik oké.

Gert Jan Mulstege

De app is prima en de maandelijkse overzichten ook. Alleen als je vragen hebt is het een stuk lastiger om iemand persoonlijk te beantwoorden en de Chat met standaard AI antwoorden is een ramp.... De app is prima en de maandelijkse overzichten ook. Alleen als je vragen hebt is het een stuk lastiger om iemand persoonlijk te beantwoorden en de Chat met standaard AI antwoorden is een ramp. Daarnaast word je gewoon meegedeeld wanneer je prijzen en condities wijzigen, ongeacht of je een contract hebt. Oxxio doe ook eens wat voor de trouwe vast klanten en niet alleen voor eventuele nieuwe klanten.