Van de Wiel

Waterdichte winterjas gekocht. Bij de eerste de beste regenbui was mijn hele arm nat. Bij navraag bleek de jas alleen een waterdicht laagje te hebben. Het staat zelfs groot in de jas gedrukt:... Waterdichte winterjas gekocht. Bij de eerste de beste regenbui was mijn hele arm nat. Bij navraag bleek de jas alleen een waterdicht laagje te hebben. Het staat zelfs groot in de jas gedrukt: waterdicht. Owney winkel zat alleen in de verdediging en nam totaal geen verantwoordelijkheid. Ook geen excuses. Een jas voor 200 euro!
Zeker geen 100% tevredenheidsgarantie.
Slechte service, slecht product dat bij naden en ritsen ook nog eens slecht afgewerkt was

Marie-Rose Verwerft

Prima jassen !

Jeanette

Duidelijke website , makkelijk bestellen, wordt snel geleverd. Heb er al regelmatig jassen besteld. Toen ik ze ooit eens belde met een vraag over de maat van een bodywarmer werd ik vriendelijk te... Duidelijke website , makkelijk bestellen, wordt snel geleverd. Heb er al regelmatig jassen besteld. Toen ik ze ooit eens belde met een vraag over de maat van een bodywarmer werd ik vriendelijk te woord gestaan en ging men zelfs voor mij de bodywarmer waarvoor ik belde opmeten! Topzaak met hele fijne producten!

simone rijnberg

Ik heb een hele goede ervaring met de owney winkel al jaren koop ik daar mijn Owney jas bij hun. Een duidelijke webshop met snelle levering.

Gaya Schepers

Een fantastische ervaring. Voortreffelijke behandeling.

Vanhaverbeke

Altijd heel tevreden van het produkt

Sofie B

Ruime keuze, goede informatie

Jannie

Net als bij eerdere bestellingen was het weer prima in orde

Smit

Heel erg fijn had een fout gemaakt bij bestelling gebeld en werd meteen verbeterd

Jan Oost

Super goede service en vriendelijke personeel.