OVITShop

Service & Bezorging

M.safari

Vriendelijke

Aziza Boukiaten

Zeer vriendelijk en geduldig geholpen.
Meneer had alle tijd voor ons en heel duidelijk alles uitgelegd

Ga vooral zo door

Gorter

Zeer kundig personeel

Ga zo door

Jan van der Staaij

Je wordt bij U netjes en coulant en deskundig behandeld.

geen verbeterpunten

Ingrid Vonk

Eerst geleverde machine gaf helaas problemen. Klein plastic rammelend geluid bleek afgebroken onderdeeltje en bij in gebruiknameprogramma 95 gr kwam na ca uur storing filter schoonmaken (bleek... Eerst geleverde machine gaf helaas problemen. Klein plastic rammelend geluid bleek afgebroken onderdeeltje en bij in gebruiknameprogramma 95 gr kwam na ca uur storing filter schoonmaken (bleek muurvast te zitten) en later spontaan 4xwaterballet.

Direct goede machine leveren.

A Mutalib

Top bedrijf en deskundig eigenaar

Ralf Wegdam

We moeten het product nog ontvangen 24 april , maar tot nu een super goede ervaring en klantvriendelijkheid .

Geen tot nu aan toe , vooral door gaan op Tik Tok👌🏻

Wouter vd Hoef

Vriendelijke monteur, deskundig en eerlijk. Nam echt even de tijd. Korte uitleg van het probleem.

Misschien nog iets duidelijker aangeven dat je via de ene site bij ovitshop terecht komt en dan de klus wordt doorgegeven.

Gelat

Top bedrijf, zeker een aanrader!

Damian

Ik heb een wasmachine gekocht met lichte schade tijdens het transport - zoals beschreven stond. Helaas kreeg ik een GEBRUIKTE wasmachine, zonder beveiligingsschroeven, omwikkeld in plastic folie. De... Ik heb een wasmachine gekocht met lichte schade tijdens het transport - zoals beschreven stond. Helaas kreeg ik een GEBRUIKTE wasmachine, zonder beveiligingsschroeven, omwikkeld in plastic folie. De afvoerslang was bedekt met een zwarte afscheiding die zich na verloop van tijd vormde bij gebruik. Een poging tot onderhandeling resulteerde in dat ik deze op eigen kosten kon retourneren, dus €50. Ook de beschrijving in de advertentie "vandaag kopen, morgen heb je het product" klopt niet. Ik kreeg de wasmachine pas na een week. IK RAAD HET NIET AAN!

Grotere klantgerichtheid!