Offerte
9.5/10
Advies
Medewerkers
Communicatie

Prima service en begeleiding.

Vasthoudend

Prima zo het is

Heel vriendelijk ze leggen alles goed uit . En alles is snel en goed geregeld een goed bedrijf .

Alles wordt goed uitgelegd

Er zijn geen verbeterpunten .

Dick versteeg

Zoals de vorige keren alles weer prima geregeld

Snel handelen

Niet van toepassing zeer tevreden

John Jongbloed

Het bedrijf kon ik eerst niet, maar na een uitleg van een medewerker Mandy kreeg ik meer vertrouwen.
Ik zou iedereen aanraden om toch een stap te wagen om je lenig over te sluiten.

Mandy was duidelijk aan de telefoon

van te voren zeggen hoeveel rente op een PL zit, dat viel tegen.

Net bedrijf, prima op de hoogte gehouden

Zitten verstrekkers goed achter de broek aan

Soms mss iets eerder terugkoppeling geven naar de klant

Top, zeer klantvriendelijk, heldere communicatie en vooral erg snel

snelheid, duidelijke antwoorden, eigen keuze hoe te communiceren, mail, app, sms, telefoon, alles kon

alles ging prima, geen opdringerigheid

Wederom prima geholpen. Wij zijn al langer klant en zijn opnieuw zeer tevreden.

Duidelijkheid, openheid, eerlijkheid, snelheid in reactie op email/telefoon.

Blijf zo doorgaan.

De dienstverlening van Oversluiten.nl is perfect. De wijze waarop men meedenkt en hun pro-actieve houding is super. Dankzij de medewerkers van Oversluiten.nl ziet de toekomst voor diverse personen... De dienstverlening van Oversluiten.nl is perfect. De wijze waarop men meedenkt en hun pro-actieve houding is super. Dankzij de medewerkers van Oversluiten.nl ziet de toekomst voor diverse personen in mijn omgeving er weer rooskleurig uit.

Pro-actief, meedenken, heldere en vooral eerlijke communicatie, snelheid van handelen.

Niets op aan te merken. Vooral zo doorgaan!

J.Q.

Grandioos fantastisch geholpen! Op alle dienstverlenende en servicegerichte facetten dicht tegen perfectie aan! Dure lopende leningen van mij werden naar mijn wens door hen veel voordeliger... Grandioos fantastisch geholpen! Op alle dienstverlenende en servicegerichte facetten dicht tegen perfectie aan! Dure lopende leningen van mij werden naar mijn wens door hen veel voordeliger overgesloten. Gedurende de behandeling van mijn persoonlijke situatie werd het zakelijke bedrijf meer een vertrouwde kennis en dat bleef zo t/m de afhandeling. Ik ben daar dan ook volkomen tevreden mee en dankbaar voor! De offerten die ik tegelijkertijd bij een handjevol anderen had lopen werden mede door deze ervaring van mij volledig afgetroefd op geheel en details. Met deze oprechte beschrijving ga ik solidair mee met alle plus 4 sterren reviews,
en mocht het "nog" overdreven lijken dan raad ik aan ze ook zelf te proberen en te ervaren.

Contactmogelijkheden, snelle reacties en handelingen, bellen terug op verzoek, beschikken over ruime benodigde kennis en ervaring, eerlijk over mogelijkheden en onmogelijkheden, maken en verstrekken... Contactmogelijkheden, snelle reacties en handelingen, bellen terug op verzoek, beschikken over ruime benodigde kennis en ervaring, eerlijk over mogelijkheden en onmogelijkheden, maken en verstrekken maatwerkberekeningen (Excel-sheet), besteden persoonlijke aandacht op een geduldige en vriendelijke wijze, houden alles keurig bij.

Verbeterpuntjes zou muggenziften worden, maar 1 tip is zeker: minimaal houden zo!

Ron

Klant vriendelijk goede service