Offerte

Stoffels

Super

Snelle service

Ron vd Oever

Hallo mensen,super geholpen,zeer klantvriendelijk en meedenkend voor de beste oplossing,snelle reacties en alles in een zeer informele pretigge sfeer met name dank aan Colin,maar hiermee doe ik de... Hallo mensen,super geholpen,zeer klantvriendelijk en meedenkend voor de beste oplossing,snelle reacties en alles in een zeer informele pretigge sfeer met name dank aan Colin,maar hiermee doe ik de rest van het team ongetwijfeld tekort,dank voor alles.

Zie boven

Neto

Een zeer goede ervaring. Wij zijn hier al jaren klant en worden altijd heel goed geholpen

Hele goede service.

Geen tips

Carmen Wooding

Dit bedrijf heb ik via internet contakt meegemaakt. Men is vriendelijk.

Vriendelijk

Ben pas in contact gekomen met dit bedrijf.Tot nu vriendelijk

Pennings

Duidelijke communicatie, korte lijntjes, persoonlijk contact, kijken naar oplossingen ipv onmogelijkheden

Je bent mens en geen dossier X

F Heukers

Prettig contact en snel geregeld

snelle actie

Monique

Een dikke 10 plus !

Vertrouwen communicatie meedenken doorzettingsvermogen

de Jong

Fijne communicatie. Werd goed op de hoogte gehouden, duidelijkheid

Duidelijk

Voor ons geen verbeter punten

AJK

Prima, al enige jaren klant en altijd weer naar volle tevredenheid! Medewerkers erg kundig en altijd zeer beleefd!

snelheid waarmee vraag wordt beantwoord.

Nee, prima zo!

Rijpstra

Uitstekend

Snelle afhandeling

Ik wil mijn badkamer opknappen, ik werd gebeld door oversluiten . Mij werd voorgesteld een stukje lening aan de hypotheek te plakken dat was veel goedkoper dan een PL. Uiteindelijk kon dat niet... Ik wil mijn badkamer opknappen, ik werd gebeld door oversluiten . Mij werd voorgesteld een stukje lening aan de hypotheek te plakken dat was veel goedkoper dan een PL. Uiteindelijk kon dat niet helaas heb ik geen echt uitsluitsel gekregen waarom dat niet kon. Een PL behoorde wel tot de mogelijkheden.