Frans Risselada

Ruim assortiment, dus goede keuze maken s dan ook mogelijk.

Reactie Overkappingtekoop:

Beste Frans Risselada,
Hartelijk dank voor uw positieve review!
met vriendelijke groet,
Lian
Multilogo Stores

Peter Coumans

Snelle en goede levering

Wytze Meijlof

Snel geleverd werk perfect maar check wel eerst het meegeleverde baterijtje

andre wachelder

Afhandelingen laten te wensen over voor wat betreft de annuleringen door multilogo van bestellingen en restitutie van het bedrag van de aankoop! ik heb wel meteen betaald maar nu blijkt de... Afhandelingen laten te wensen over voor wat betreft de annuleringen door multilogo van bestellingen en restitutie van het bedrag van de aankoop! ik heb wel meteen betaald maar nu blijkt de terugboeking van het bedrag op mijn rekening vooralsnog in gebreke te blijven! Jammer deze nalatigheid van de medewerkers! heb er altijd goede ervaring mee gehad bij vorige bestellingen ,jammer van dit geval! BVD Andre Wachelder

Bert van der Klok

Ivo

Ik ben 63 jaar oud en was erg verrast over het gegeven: vandaag besteld en morgen in huis, want dat dat was inderdaad. Na de middag de rolluikmotor gemonteerd, afgesteld en terug gehangen. Erg... Ik ben 63 jaar oud en was erg verrast over het gegeven: vandaag besteld en morgen in huis, want dat dat was inderdaad. Na de middag de rolluikmotor gemonteerd, afgesteld en terug gehangen. Erg positiev verrast.

H.W. Schaap

Bij een probleem dachten zij met mij mee en kwamen met een oplossing.

Simon Verstraaten

Snelle levering overzichtelijke website