Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Goede communicatie en snelle reactie.
Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Zij komen de afspraken na welke worden gemaakt.

A.de Lange

Wij hebben het bedrijf als zeer goed ervaren.

Keurig geplaatst en weer opgehaald.

Geen idee.

Hans, De Meern

Vandaag is de tijdelijke douche weer opgehaald, na drie weken gebruik. Om het kort samen te vatten: Top!
Iets uitgebreider: het is geen ideale douche maar het is absoluut een ideale...
Iets uitgebreider: het is geen ideale douche maar het is absoluut een ideale oplossing!

Op aanraden van onze aannemer met Woerden contact gehad, na de website uitgeplozen te hebben. Daarna op verzoek van het team foto's en een beschrijving van de situatie gestuurd. In ons geval was de situatie qua wateraansluiting te gecompliceerd wat duidelijk werd aangegeven met het advies om onze aannemer te vragen. Die heeft een oude mengkraan op de leidingen aangesloten waarna OveralDouchen op de mengkraan kon koppelen.
Alle communicatie vooraf, tijdens gebruik en voor ophalen verliep vlot, vragen werden goed beantwoord en tussentijds houdt het team de vinger aan de pols.

Plaatsing ging volgens afspraak. In ons geval op zolder, wateraanvoer van rechts (ketel), waterafvoer naar links (wasmachine). Afdekking van de ondergrond (folie en geplastifieerd karton?) prima. Afdekken en fixeren van de leidingen. Uitleg, zowel mondeling (ging wel rap) als schriftelijk (rustig nalezen), was goed verzorgd.
De stalen bak en wanden voelen goed stevig aan. De douche was schoon en zonder 'luchtjes' bij plaatsing. Schoonmaakinstructies voor tussendoor worden ook gegeven.

Het was even wennen aan de afmetingen, maar geen probleem. Voor mijn lengte (2m) zou er een stukje op mogen, maar er was geen sprake van spetteren over de rand en een 2.20m hoge cabine kun je misschien weer niet overal kwijt. Hij heeft voor 4 personen prima dienst gedaan. Het douchegordijn werkt redelijk goed, maar het blijft een douchegordijn :-) Vaste deuren vonden wij echter niet nodig en we hebben ze niet gemist.

Eén week tevoren de ophaaldatum gepland en de douche is volgens plan opgehaald. De grote onderdelen werden net als bij plaatsing met beleid door het trappenhuis geloodst.

Ik zou dit zonder voorbehoud weer doen en kan het iedereen aanraden.

Aan het hele team: heel erg bedankt!!

Zie review.

Geen, hooguit een iets hogere wand voor de langere mens.

Remy van Horssen

Onze badkamer werd verbouwd, en daarom hebben we diverse offertes opgevraagd voor een tijdelijke douche. Overaldouchen.nl was niet de goedkoopste, maar stelde wel direct goede vragen over de... Onze badkamer werd verbouwd, en daarom hebben we diverse offertes opgevraagd voor een tijdelijke douche. Overaldouchen.nl was niet de goedkoopste, maar stelde wel direct goede vragen over de mogelijkheden voor plaatsen en aansluiten. Er werd snel op onze vragen gereageerd en de service was perfect! Blij dat ik niet voor een goedkoper alternatief ben gegaan!

Snel met reageren, hoge service en bekwame medewerkers!

Lennart Snoeijer

We werden door onze aannemer getipt voor OveralDouchen.nl. Het contact is daarna altijd goed verlopen; flexibel qua plaatsing, verlenging en ophalen. Bij vragen altijd een snel antwoord. Ook de... We werden door onze aannemer getipt voor OveralDouchen.nl. Het contact is daarna altijd goed verlopen; flexibel qua plaatsing, verlenging en ophalen. Bij vragen altijd een snel antwoord. Ook de service op locatie was perfect; ondanks dat de ruimte waar de douche opgebouwd diende te worden behoorlijk krap was, werd daar eerder de uitdaging van ingezien dan dat hierover gemopperd werd.

Klantvriendelijk, service gericht, flexibel en behulpzaak

Annemarie Koning

Heel prettige service, de tijdelijke douche was echt een uitkomst voor ons!

Betrouwbaar, komen alle afspraken na, goede prijs-kwaliteit, vriendelijk personeel.

Overaldouchen is een uitstekend alternatief bij de renovatie van een badkamer. Wij hadden de beschikking over een keurige en goedwerkende douchecabine.

Deskundig en vriendelijk personeel. Doet wat het beloofd.

Karin

In verband met (uiteraard) de badkamer toch maar een douche-cabine gehuurd. Overaldouchen.nl gemaild. Meteen al prettig mail-contact: snelle reactie en duidelijke taal/vragen. Daar hou ik van, geen... In verband met (uiteraard) de badkamer toch maar een douche-cabine gehuurd. Overaldouchen.nl gemaild. Meteen al prettig mail-contact: snelle reactie en duidelijke taal/vragen. Daar hou ik van, geen moeilijk gedoe! Wel heb ik de prijzen vergeleken met anderen, maakte niet echt wat uit. Dus een afspraak gemaakt om te komen plaatsen. Bijzonder aardige installateur (Jeroen, topgozer) legde alles duidelijk uit en binnen no-time stond onze cabine in de huiskamer. Daar hadden wij bewust voor gekozen, maar hij kon op elke etage geplaatst worden. Een leuk douchegordijn maakte het helemaal af! Heerlijk gedoucht! Een super-oplossing! Ook het ophalen liep op rolletjes. Op de afgesproken tijd werd de cabine weer opgehaald! Wederom goede mail-communicatie. Overaldouchen.nl.....een aanrader!

Prettige, no-nonsense communicatie! Fijne medewerkers!

Houen zo!

Van begin tot eind zijn wij te spreken over de prettige communicatie met Jeremy, Michaela en Dirk-Jan. Wij hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer de grote douchecabine gehuurd.
OveralDouchen.nl denken met je mee over de plaatsing en de planning.
De douchecabine is netjes, ruim en snel opgezet.
Geen gedoe om ergens anders te moeten gaan douchen, het geld meer dan waard.

Prettige en duidelijke communicatie.

familie Winters

Prima service! Snelle, vakkundige levering. Goede douche, veilig en netjes geïnstalleerd.
Ophalen en mailcontact verloopt ook prima.

Reactiesnelheid, nette en vakkundige werkwijze