Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Ireen de Lima

Goede service, behulpzaam en snelle montage, zeer tevreden!

Christiaan

In 1 woord super service.....

Dhr. HJN Smit

Vorig jaar werd onze badkamer verbouwd. Na wat zoeken op Google bij overaldouchen terecht gekomen. Omdat we in onze bijkeuken geen warm water hebben werd er een boiler bij geplaatst. De plaatsing en... Vorig jaar werd onze badkamer verbouwd. Na wat zoeken op Google bij overaldouchen terecht gekomen. Omdat we in onze bijkeuken geen warm water hebben werd er een boiler bij geplaatst. De plaatsing en installatie werd netjes en professioneel uitgevoerd door een vriendelijke medewerker van overaldouchen.nl. Omdat de verbouwing langer duurde dan verwacht moest de douchecabine langer gehuurd worden. Tussentijds verlengen was geen enkel probleem. Overaldouchen.nl levert nette goede douche cabines tegen een zeer redelijk tarief. En zoals beschreven is de installatie maar ook het ophalen prima geregeld. De medewerker laat alles erg netjes achter. Wij zullen overaldouchen.nl zeker aanbevelen aan anderen die tijdelijk een douche nodig hebben. Het is een top bedrijf.

Direct en vriendelijk en deskundig contact.
Een nette deskundige medewerker voor de installatie en deinstallatie.
Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Angenent

Onze badkamer werd gerenoveerd en ben toen voor het tijdelijk douchen bij OveralDouchen.nl terecht gekomen. Het contact verliep plezierig en snel en we waren het snel eens. Afspraken gemaakt die ik... Onze badkamer werd gerenoveerd en ben toen voor het tijdelijk douchen bij OveralDouchen.nl terecht gekomen. Het contact verliep plezierig en snel en we waren het snel eens. Afspraken gemaakt die ik helaas moest verplaatsen door het ziek worden van de stukadoor. Geen probleem voor OveralDouchen.nl en wij hebben de afspraak snel kunnen verzetten. Het douchen met de geleverde douche was echt prima in orde, heerlijk zelfs en echt aan te raden bij een verbouwing. De laatste dagen zat het bij ons nog wat tegen en ook daar heeft OveralDouchen.nl zeer snel in meegedacht en ons een paar dagen langer laten genieten van de tijdelijke douche.

Snelheid van reageren, 7 dagen in de week. Zeer vriendelijk personeel. Meedenken met de klant en -last but not least- afspraken nakomen.

Rene van Zutphent

Dit bedrijf verdiend een 10.
Alle afspraken kurig nagekomen en tussen tijd geïnformeerd of alles naar wens is.

Zeer makkelijk in gebruik een nood douche, echt een uitkomst.

Geen!

Ruud Houwers

Perfecte oplossing tijdens de verbouwing van onze badkamer! Comfortabel douchen en simpel aangesloten op de mengkraan van de keuken.

Goede service en betaalbaar.

M drost

We hebben door overdouchen.nl, tijdens onze badkamer verbouwing heerlijk kunnen douchen!
Er worden keurige afspraken gemaakt en de douche wordt gebacht en ingeklaard gezet, wanneer de douchecabine weer wordt opgehaald wordt ook nu alles door hen gedaan, ik zeg, super!!!! En zou het zeker aan anderen aanraden!

Lisette

Tijdens de 3 weken verbouwing een douche met deur gehuurd. Ik moet zeggen dat het iedere cent waard is geweest! Geen gestress met "waar ga ik nu weer eens douchen"

Duidelijke communicatie met wanneer douche gebracht wordt en weer opgehaald.
Zeer vriendelijke monteurs.
Vriendelijke communicatie tussendoor met de vraag hoe het bevalt.
Degelijk...
Duidelijke communicatie met wanneer douche gebracht wordt en weer opgehaald.
Zeer vriendelijke monteurs.
Vriendelijke communicatie tussendoor met de vraag hoe het bevalt.
Degelijk materiaal

Marjan

Goede en vriendelijke communicatie via mail en mobiel, klantvriendelijk en klantgericht, mooie schone douche. Flexibel als de verbouwingsplannen wijzigen. Bij problemen of onzekerheden wordt er... Goede en vriendelijke communicatie via mail en mobiel, klantvriendelijk en klantgericht, mooie schone douche. Flexibel als de verbouwingsplannen wijzigen. Bij problemen of onzekerheden wordt er meteen actie op ondernomen. Ik raad iedereen die tijdelijk een douche nodig heeft, dit bedrijf aan.

Mooie en vooral zeer schone douche. Aan alles is gedacht.

Ik heb geen verbeterpunten of tips

Wat een uitkomst tijdens onze verbouwing! Prima douche, prima service, nette monteur die alles keurig heeft geinstalleerd en goede uitleg gaf over gebruik, zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar... Wat een uitkomst tijdens onze verbouwing! Prima douche, prima service, nette monteur die alles keurig heeft geinstalleerd en goede uitleg gaf over gebruik, zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar bedrijf. Verlenging van de huurperiode door een wat vertraagde verbouwing was geen probleem. Ik raad overaldouchen.nl van harte aan.

Zeer klantvriendelijk en snelle respons.

Geen, prima.