Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Lida van Vliet

Zeer prettige medewerkers, hele goede service, houden zich aan de afspraken en zijn zeer flexibel.
Zeker een aanrader!!

Susanne Schat

Fantastische service, fantastische douche, behulpzame montage die gelukkig net iets verder ging als afgesproken, kortom; een aanrader!

Denkt met de klant mee

Martine Koemans

Tijdens de verbouwing van onze badkamer een douche gehuurd bij overaldouchen.nl en wat een uitkomst bleek dit te zijn zeg!! Het feit dat je gewoon in je eigen huis kan blijven douchen, geweldig!!... Tijdens de verbouwing van onze badkamer een douche gehuurd bij overaldouchen.nl en wat een uitkomst bleek dit te zijn zeg!! Het feit dat je gewoon in je eigen huis kan blijven douchen, geweldig!! Prima service, de huurperiode kon zelfs op het laatste moment nog een week vooruit geschoven worden. Informatievoorziening vooraf was erg duidelijk en de uiteindelijke installatie was perfect. De flexibele slangen werden uit het looppad weggewerkt en de werking van de douche was uitstekend!!

Service, installatie en gebruikersgemak

Tijdens badkamer verbouwing kon ik snel een douche cabine huren . Super service.

Reageren snel op e-mails. Goede service !
Flexibel .

Nvt

Annelies Harkes

Wat een heerlijke oplossing! De douche was netjes geplaatst, slangen netjes weggewerkt en na de verbouwing weer netjes opgehaald! Geen tijdsdruk met de verbouwing en wat een heerlijke douche! Zeker... Wat een heerlijke oplossing! De douche was netjes geplaatst, slangen netjes weggewerkt en na de verbouwing weer netjes opgehaald! Geen tijdsdruk met de verbouwing en wat een heerlijke douche! Zeker een aanrader!

Nette installatie en schone spullen en goede communicatie.

Geen!

Wilfred

De badkamer moest verbouwd worden, dat is altijd een hele ingreep, het ergste is dat je vier weken geen douche hebt.
Ik zag daar enorm tegen op! De oplossing was overaldouchen.nl. Top! Cabine...
Ik zag daar enorm tegen op! De oplossing was overaldouchen.nl. Top! Cabine gehuurd en deze werdt zeer correct afgeleverd, keuring geïnstalleerd. Het was goed verzorgd en clean materiaal. We hebben vier weken heerlijk warm gedoucht.
Ook bij het afhalen is keurig gewerkt. Jeremy liet alles heel netjes achter.
Bedankt overaldouchen.nl
Wilfred.

Keurige bediening en correct nakomen van alle afspraken.

Geen.

Manon Meijers

Fijn bedrijf, prima contact gehad en telefonisch goed bereikbaar. Je krijgt vooraf een mailtje met de tijd wanneer ze komen en dat is tot 2x toe de begintijd van de afspraak geweest dus ook niet een... Fijn bedrijf, prima contact gehad en telefonisch goed bereikbaar. Je krijgt vooraf een mailtje met de tijd wanneer ze komen en dat is tot 2x toe de begintijd van de afspraak geweest dus ook niet een hele middag wachten.

5 weken gebruik gemaakt van de douche van overal douchen.nl. We hebben er heel veel plezier van gehad. Ik had er tijdens de verbouwing van de badkamer niet aan moeten denken om met 2 kinderen elke... 5 weken gebruik gemaakt van de douche van overal douchen.nl. We hebben er heel veel plezier van gehad. Ik had er tijdens de verbouwing van de badkamer niet aan moeten denken om met 2 kinderen elke dag elders te douchen. Dus een perfecte oplossing. Het is echt een aanrader voor iedereen

geen verbeterpunten.

Hoogendoorn

Wij hebben voor 4 weken een douchecabine gehuurd.
Prima en snel contact via de mail.
Duidelijke afspraken met betrekking tot afleveren en ophalen.
De douche met deuren is van...
Wij hebben voor 4 weken een douchecabine gehuurd.
Prima en snel contact via de mail.
Duidelijke afspraken met betrekking tot afleveren en ophalen.
De douche met deuren is van uitstekend materiaal en beviel ons prima!

Klantvriendelijk en snelle reactie via de mail

geen verbeter punten, alles was prima in orde

Van der Vlist

Overal douchen.nl heeft voor ons de verbouwing van de badkamer totaal ont zorgt! Super goed geregeld, snelle reacties en goede afspraken. Dit maakt dat je fluitend door je verbouwing heen gaat!

Sterke punten is voor mij absoluut de snelle reactie via de mail.

Edwin

Na een handig en korte aanvraag via internet een nooddouche laten plaatsen tijdens onze verbouwing van de badkamer. De douchecabine werd vlot en keurig op de afgesproken tijd geplaatst en na drie... Na een handig en korte aanvraag via internet een nooddouche laten plaatsen tijdens onze verbouwing van de badkamer. De douchecabine werd vlot en keurig op de afgesproken tijd geplaatst en na drie weken ook weer opgehaald. De douche is een uitkomst! Makkelijk op de gootsteenkraan aan- en af te koppelen en zodoende kun je tijdens de verbouwing gewoon blijven douchen. Het contact met Overaldouchen is vlot en vriendelijk.

Zeer klantvriendelijk en vlot, handig ontworpen nooddouche en alle hulpstukken zijn voorhanden om de douchecabine op alle verschillende kranen die er zijn, aan te sluiten (zo te zien aan de voorraad... Zeer klantvriendelijk en vlot, handig ontworpen nooddouche en alle hulpstukken zijn voorhanden om de douchecabine op alle verschillende kranen die er zijn, aan te sluiten (zo te zien aan de voorraad in de gereedschapskist)

Lekker zo doorgaan!