Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Astrid de Lange

Wij hebben bij OveralDouchen.nl een nooddouche gehuurd voor twee weken tijdens de verbouwing van onze badkamer. Alles was echt top, vanaf de informatieverstrekking, de instructievideo bij plaatsing... Wij hebben bij OveralDouchen.nl een nooddouche gehuurd voor twee weken tijdens de verbouwing van onze badkamer. Alles was echt top, vanaf de informatieverstrekking, de instructievideo bij plaatsing en het stipt brengen en ophalen van de douche was super geregeld. Wij kunnen deze service bij iedereen aanbevelen!!

Prima!

- Goede en snelle communicatie vai mail
- installatie van douche perfect

Erik en Anita

Goede ervaring met dit bedrijf.
Werken professioneel, reageren snel en denken met je mee. Hierdoor is onze verbouwing een stuk aangenamer verlopen.

Erik en Anita

Zeer snelle reactietijd op vragen, denken mee voor een goede oplossing. Houden vinger aan de pols of alles naar wens verloopt. Kortom, service gericht.

Willemien van Dijk

Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben wij gebruik gemaakt van een douche van OveralDouchen.nl. Wat een uitkomst tijdens de verbouwingsperiode! Super service en prima douchegemak.

Goede service, adequaat meedenken en snelle reacties op mails.

Iets langer van te voren aangeven wanneer de douche wordt gebracht of gehaald zou iets fijner zijn. Dat maakt het makkelijker om er voor te zorgen dat er iemand thuis is.

L.P. de Leeuw- Simons

goed en met kennis van zaken

snelle service als er problemen zijn, in no time opgelost

meer aan de weg timmeren bij zorginstanties om bekendheid te vergroten

Marcel lankhaar

Zeer snel met reageren en

Ja de communicatie die snel is en zeer attent door telkens opmerkingen te maken over de reden waarom je jullie douche gehuurd hebt. Dat getuigt van een groot inlevingsgevoel en is zeer klant... Ja de communicatie die snel is en zeer attent door telkens opmerkingen te maken over de reden waarom je jullie douche gehuurd hebt. Dat getuigt van een groot inlevingsgevoel en is zeer klant vriendelijk.
Snelheid van factureren en pas achteraf. Getuigt van geloof in eigen kracht dat jullie dienstverlening zodanig is dat de afnemers jullie toch wel betalen.

Jullie combineren mi de ritten wat ik verstandig vindt maar berekenen wel de volledige kilometer van jullie naar het afhaaladres door.

Esther

Wij hebben de douchecabine voor drie weken in onze keuken geplaatst gehad, gewoon op de keukenkraan en afvoer in de gootsteen. Echt super en heel erg blij dat we hiervoor gekozen hebben!

Heel blij met de zeer snelle levering en het feit dat je goed op de hoogte wordt gehouden over de planning. Zeer goed bereikbaar voor vragen. Tevens een heel groot pluspunt: de instructievideo die... Heel blij met de zeer snelle levering en het feit dat je goed op de hoogte wordt gehouden over de planning. Zeer goed bereikbaar voor vragen. Tevens een heel groot pluspunt: de instructievideo die ons per app werd gestuurd, zodat je bij de eerste keer gebruiken toch nog even kon checken of je alle stappen goed hebt doorlopen.

Geen verbeterpunten.

Mike

Goed en vriendelijk e-mail contact; de offerte per e-mail was duidelijk, betaling is na de huur periode en kan gedaan worden via iDeal.
Goede, duidelijke vragen van tevoren over de plaats...
Goede, duidelijke vragen van tevoren over de plaats waar de cabine komt te staan zodat er geen verassingen zijn op de dag van montage.

Snelle montage en demontage + duidelijke instructies.
De douchecabine is van prima kwaliteit!

Het zou handig om langer dan 1 dag van tevoren de tijdslot van montage en demontage te weten.

Tijdens een verbouwing van onze badkamer gedurende 4 weken gebruik gemaakt van een douchecabine van Overaldouchen.nl.

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van dit bedrijf. Vooraf werd goed uitgezocht of en wat de mogelijkheden waren om een cabine te plaatsen. De opbouw van de cabine, uitleg over het gebruik... Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding van dit bedrijf. Vooraf werd goed uitgezocht of en wat de mogelijkheden waren om een cabine te plaatsen. De opbouw van de cabine, uitleg over het gebruik en het weer ophalen verliepen uitstekend. . De cabine zelf was een uitkomst tijdens deze periode en wij kunnen iedereen deze optie tijdens een langdurige verbouwing van een badkamer aanraden!

Het aanvragen van een offerte ging makkelijk en snel. Ook de levering van de douche is goed gegaan en toen bleek dat er een standaard douche was geplaatst in plaats van de gevraagde grote douche... Het aanvragen van een offerte ging makkelijk en snel. Ook de levering van de douche is goed gegaan en toen bleek dat er een standaard douche was geplaatst in plaats van de gevraagde grote douche werd dit snel opgelost.
Onze ervaring met overaldouchen.nl is dus zeer positief en wij zullen jullie zeker aanbevelen bij andere mensen die de badkamer willen verbouwen.

Probleem werd zeer snel verholpen! Alles werd netjes op de zolderverdieping opgebouwd, zoals gevraagd.