Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Haasjes

Voor drie weken een douche gehuurd bij OveralDouchen.nl tijdens verbouwing van de badkamer. Geen gedoe om te douchen bij de buren, familie of op sportvereniging. Lekker je "eigen" douche. Het was... Voor drie weken een douche gehuurd bij OveralDouchen.nl tijdens verbouwing van de badkamer. Geen gedoe om te douchen bij de buren, familie of op sportvereniging. Lekker je "eigen" douche. Het was een hele nette schone douche.
Het wordt allemaal netjes en vakkundig geïnstalleerd en gedemonteerd door de monteurs. Het bedrijf was ook heel erg flexibel in het eerder bezorgen/installeren en het later ophalen (ivm vertraging badkamer) van de nood douche. Super bedrijf. Echt een aanrader als je gaat verbouwen.

Mijn verbouwing aan de badkamer is op het laatste moment eerder gestart + liep uit. Het bedrijf was heel flexibel met het hierop inspelen. Ondanks dat de douche + toevoer- en afvoerleidingen van... Mijn verbouwing aan de badkamer is op het laatste moment eerder gestart + liep uit. Het bedrijf was heel flexibel met het hierop inspelen. Ondanks dat de douche + toevoer- en afvoerleidingen van tijdelijke aard zijn, levert de monteur een mooi stukje werk op zodat je niet over de leidingen valt. Ze zijn duidelijk in communicatie ; wat er toegezegd wordt, doen ze ook.

Karin

Voor een verbouwing van de badkamer een douche besteld.
We werden keurig geïnformeerd over de planning en de douche werd uitstekend ge(de)monteerd.

Sandra Pluimers

Super, communicatie is snel en duidelijk. Ook het plaatsen en ophalen van het douchje gaat vlot en nauwkeurig. Het douchen zelf is verrassend goed, er komt een krachtige straal water uit de... Super, communicatie is snel en duidelijk. Ook het plaatsen en ophalen van het douchje gaat vlot en nauwkeurig. Het douchen zelf is verrassend goed, er komt een krachtige straal water uit de douchekop en het water blijft ook echt binnen. Alsoluut een aanrader als je een week of 3 niet in je eigen badkamer terecht kunt.

Douchen in de kleine cabine gaat heel goed, een krachtige straal uit de douchekop en het water blijft binnen. Het wordt niet nat buiten de cabine.

Ik kan geen verbeterpunten of tips verzinnen, het was gewoon SUPER

Maureen Landman

Ik had lekage in mijn douche ruimte via de verzekering mocht ik een douche huren na 4 al geen douche te hebben gehad. Ik gebeld naar verschillende bedrijven voor een nooddouche. De meeste hebben... Ik had lekage in mijn douche ruimte via de verzekering mocht ik een douche huren na 4 al geen douche te hebben gehad. Ik gebeld naar verschillende bedrijven voor een nooddouche. De meeste hebben minimaal 2 weken van te voren bestellen. Maar bij overaldouchen.nl kon dit binnen een paar dagen geregeld worden. Ik heb top service gehad. Alles netjes aangesloten en binnen een kleine 2 uur kon ik douchen. Geweldig!!
Ook met ophalen nog geen 2 uur bezig geweest. Zeer vriendelijke mensen met wie ik contact heb gehad. Ook was geen probleem dat ze even op de betaling van de verzekering moesten wachten. Dit bedrijf raad ik zeker aan mocht u een nooddouche nodig hebben!!

Snelle en zeer vriendelijke service! Makkelijk bereikbaar.

L. Slingerland

Top geregeld! Je hoeft nergens over na te denken dat doet overal douchen voor je.

Ruud

Duidelijk in de afspraken. Wie doet wat, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het plaatsen. Netjes en zorgvuldig tijdens plaatsen; aandacht dat je huis en spullen niet beschadigd... Duidelijk in de afspraken. Wie doet wat, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het plaatsen. Netjes en zorgvuldig tijdens plaatsen; aandacht dat je huis en spullen niet beschadigd worden. Duidelijke uitleg en instructie, ze nemen de tijd om die door te nemen en uit te leggen. Douche voldeed prima.

Zorgvuldig, netjes, goede kwaliteit.

Mag in deze prijsklasse wel een thermostaatdouche hebben. Miste een plankje om shampoo op te zetten. De cabine heeft alleen klein zeepbakje, dus moet je bukken in een relatief kleine cabine om je... Mag in deze prijsklasse wel een thermostaatdouche hebben. Miste een plankje om shampoo op te zetten. De cabine heeft alleen klein zeepbakje, dus moet je bukken in een relatief kleine cabine om je shampoo van de grond te pakken en weer terug te zetten.
Een kleiner tijdsvenster waarin je thuis moet zijn voor (de-)installeren. Nu moet je een heel dagdeel blokken.

De douche werd keurig geïnstalleerd in onze bijkeuken waar een aansluiting op de warm- en koud waterleiding werd gemaakt.

Snelle installatie van de cabine.

Prima bedrijf, vriendelijk correct en behulpzaam, super als even geen douche hebt dat ze die kunnen plaatsen

Kundig en vakwerk

Nee ga zo door zou ik zeggen

Cynthia

Topoplossing dit. goede service en 8 weken heerlijk gedouched

J Boverhof

Prima geregeld!

Werken precies als beschreven op website. Makkelijk te bestellen en er verder geen omkijken naar. Waren erg tevreden! Prima douche!

Een tijd kunnen afspreken voor plaatsing / ophalen zou wenselijk zijn.