Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

R.Fioole

Een mooi bedrijf die zijn afspraken nakomt, goede kwaliteit douches
Ik zou dsit iedereen aanraden,

goede prijs, kwaliteit verhouding

Konkrea BV

Goede service, duidelijke informatie, vriendelijk en behulpzaam.
voldoende vragen zijn gesteld, zodat de plaatsing goed en in een keer kon worden gerealiseerd.

snel geleverd en geplaatst. goede prijs

Jan van den Akker

Zeer goed werkende, schone douche cabine. Eenvoudig aan te sluiten via Gardena koppelingen op keukenkraan d.m.v. een slang. Direkt warm water , geen getob met boiler waarbij het water opeens... Zeer goed werkende, schone douche cabine. Eenvoudig aan te sluiten via Gardena koppelingen op keukenkraan d.m.v. een slang. Direkt warm water , geen getob met boiler waarbij het water opeens koud is. Afvoer zeer goed via licht aflopende PVC pijpen, zonder pomp. Douchecabine in een hand omdraai schoon te maken.

Voor dat een huurovereenkomst wordt afgesloten vraagt men eerst diverse foto's door te mailen van de situatie waar de douche geplaats moet worden

M. Nieuweboer

Prima alternatief voor verbouwen van een badkamer. Goede service.

Goede voorbereiding. Vriendelijk personeel.

Geen.

Wibier

Klasse service ! Net en schoone douche nette monteur en prima sales ! Top

Profesioneel en klantgericht

Peter Noij

Zeer vlotte en goede service

Flexibiliteit (badkamer was eerder klaar) eerder weghalen mobiele douche was geen enkel probleem

Pleuni

Prima optie voor tijdelijke douche bij verbouwing

Goede en soepele communicatie, levering en ophalen zoals afgesproken, prima douche

Fijne mensen qua communicatie en ook bij installatie en ophalen super aardig.

Heel service gericht. Flexibel. Vriendelijk en fantastische tijdelijke douche.

Adriaan

Prima service. Heel prettig contact bij vragen en prima materiaal. In een woord: klasse!

Alles tip-top in orde!

Voor lange mensen zouden jullie nog een douche kunnen aanbieden die iets hoger is, waardoor de douchekop ook iets hoger kan worden opgehangen

Na de aanvraag van de douchecabine kreeg ik snel antwoord en werd enthousiast geholpen.
Werd op tijd geleverd en netjes geïnstalleerd en we kregen goede uitleg. Tussendoor werd er ook nog gevraagd of alles naar wens ging.
Vriendelijke en enthousiaste mensen.

Snel en vriendelijk geholpen