Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Erik

Goed!

Douche viel enorm mee, rekening houdende met het feit dat het een nooddouche is.
Mijn hoogzwangere vrouw had zelfs voldoende ruimte om normaal te kunnen douchen.
Het monteren en...
Het monteren en demonteren was prima geregeld, ging vlot en servicegericht personeel.

A. Loeve

Uitstekende oplossing voor een tijdelijke douchegelegenheid. Snelle levering en installatie.
Een prima tijdelijke douche die zonder problemen gefunctioneerd heeft.
En een prettige...
Een prima tijdelijke douche die zonder problemen gefunctioneerd heeft.
En een prettige communicatie met het bedrijf over het moment van ophalen.

Snelle service. Denken mee met de klant over de beste oplossing.
Vooral een prettige en snelle communicatie over de mail over de aflever- en ophaal tijden. Komen hun afspraken na!

Cor van der Meijden

Wij hadden de douchecabine op de voorzolder staan omdat we daar een wasbak voor de water aan- en afvoer hebben en een stopcontact voor de pomp. Het is ons prima bevallen. Vlotte levering en ook... Wij hadden de douchecabine op de voorzolder staan omdat we daar een wasbak voor de water aan- en afvoer hebben en een stopcontact voor de pomp. Het is ons prima bevallen. Vlotte levering en ook weer ophalen. Zeer vriendelijk klantcontact.

Goed product en klantvriendelijkheid

Sterke punten handhaven.

Perfecte oplossing bij het verbouwen van je badkamer

snelle reactie en begripvol

Prima, prettige samenwerking, duidelijke afspraken.

klantvriendelijk, goed product.

nee

Martijn de Bruijn

Super service! Ontzettend handig om tijdens de verbouwing van de badkamer een douche te hebben. Is het geld dubbel en dwars waard.

De douchecabine was ruim genoeg om prima te kunnen douchen. Ik had de indruk dat de douche zo goed als nieuw was. Weet natuurlijk niet of dat altijd het geval is.

Melissa

We waren erg blij met de douche van OveralDouchen. Onze verbouwing van de badkamer duurde drie weken en dat we in die periode konden douchen was een uitkomst. Ik raad het iedereen aan!

Mooie schone cabine.

Nvt

Jurgen Welschen

Ik had een douche nodig in verband met de verbouwing van mijn badkamer. Via google kwam ik bij Overaldouchen.nl. De douche werd bij levering snel en netjes geinstalleerd. Ik kon aangeven waar ik hem... Ik had een douche nodig in verband met de verbouwing van mijn badkamer. Via google kwam ik bij Overaldouchen.nl. De douche werd bij levering snel en netjes geinstalleerd. Ik kon aangeven waar ik hem geplaatst wilde hebben en waar die kwa vrije ruimte rekening mee moest houden. Ik heb een duidelijke uitleg gekregen over de werking en de dingetjes waar ik rekening mee moest houden. De douche mooi schoon toen die geleverd werd en werkte prima. Ik heb in de 2 weken dat ik hem heb gebruikt geen mankementen ondervonden.

De duidelijke uitleg en de snelle installatie. Tevens vond ik het fijn dat ze tussentijds mailden of alles naar wens was en of ik nog vragen had. Top!

R.Fioole

Een mooi bedrijf die zijn afspraken nakomt, goede kwaliteit douches
Ik zou dsit iedereen aanraden,

goede prijs, kwaliteit verhouding

Konkrea BV

Goede service, duidelijke informatie, vriendelijk en behulpzaam.
voldoende vragen zijn gesteld, zodat de plaatsing goed en in een keer kon worden gerealiseerd.

snel geleverd en geplaatst. goede prijs