Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Ruud

Duidelijk in de afspraken. Wie doet wat, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het plaatsen. Netjes en zorgvuldig tijdens plaatsen; aandacht dat je huis en spullen niet beschadigd... Duidelijk in de afspraken. Wie doet wat, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij het plaatsen. Netjes en zorgvuldig tijdens plaatsen; aandacht dat je huis en spullen niet beschadigd worden. Duidelijke uitleg en instructie, ze nemen de tijd om die door te nemen en uit te leggen. Douche voldeed prima.

Zorgvuldig, netjes, goede kwaliteit.

Mag in deze prijsklasse wel een thermostaatdouche hebben. Miste een plankje om shampoo op te zetten. De cabine heeft alleen klein zeepbakje, dus moet je bukken in een relatief kleine cabine om je... Mag in deze prijsklasse wel een thermostaatdouche hebben. Miste een plankje om shampoo op te zetten. De cabine heeft alleen klein zeepbakje, dus moet je bukken in een relatief kleine cabine om je shampoo van de grond te pakken en weer terug te zetten.
Een kleiner tijdsvenster waarin je thuis moet zijn voor (de-)installeren. Nu moet je een heel dagdeel blokken.

De douche werd keurig geïnstalleerd in onze bijkeuken waar een aansluiting op de warm- en koud waterleiding werd gemaakt.

Snelle installatie van de cabine.

Prima bedrijf, vriendelijk correct en behulpzaam, super als even geen douche hebt dat ze die kunnen plaatsen

Kundig en vakwerk

Nee ga zo door zou ik zeggen

Cynthia

Topoplossing dit. goede service en 8 weken heerlijk gedouched

J Boverhof

Prima geregeld!

Werken precies als beschreven op website. Makkelijk te bestellen en er verder geen omkijken naar. Waren erg tevreden! Prima douche!

Een tijd kunnen afspreken voor plaatsing / ophalen zou wenselijk zijn.

William Mayvis

Zeer positief. Dirk-jan legt het super goed uit. Werken zeer netjes.

Zeer Klantvriendelijk

Ga opzelfde voet door

Verhoeven

Goed bedrijf.
Duidelijke afspraken en goed bereikbaar.
Vriendelijk personeel

Vriendelijke installatie monteur, werkt zeer netjes en adequaat

Ada

Wat een uitkomst, de handige douchecabine die tijdens de verbouwing van onze badkamer op de zolder heeft gestaan. Vanwege een ziekenhuisopname moesten we de verbouwing een weekje uitstellen en het... Wat een uitkomst, de handige douchecabine die tijdens de verbouwing van onze badkamer op de zolder heeft gestaan. Vanwege een ziekenhuisopname moesten we de verbouwing een weekje uitstellen en het veranderen van de plaatsingsdatum was geen enkel probleem.

De monteur die de cabine kwam plaatsen was vriendelijk en gaf veel informatie. Vooraf aan het plaatsen even wat heen en weer mailtjes met foto's en een prima offerte.

Wat ons betreft geen verbeterpunten.

Leo

Snel en perfect georganiseerd! Een superoplossing tijdens de verbouwing.

Zowel het aanleveren, plaatsen en wederom weer afvoeren, onze complimenten!

Ik zou niet weten wat ik nog zou moeten toevoegen!

Snel en perfect georganiseerd! Een superoplossing tijdens de verbouwing.

Zowel het aanleveren, plaatsen en wederom weer afvoeren, onze complimenten!

Ik zou niet weten wat ik nog zou moeten toevoegen!