Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Monique van Geloof

Wij waren heel blij met de goede service en de douche.

Duidelijke en snelle reactie op vragen via mail, vriendelijk en prima kwaliteit van de douche.

Alles is naar wens verlopen, geen negatieve punten.

Werner

We hebben mooie blauwe douche cabine 8 weken lang gehuurd. ik vind het heel netjes hoe ze de aansluitingen hebben gemaakt en ook weer hebben weg gehaald.
werkt helemaal fantastische, en is erg...
werkt helemaal fantastische, en is erg schoon en ruikt fris

klant vriendelijk
reageren snel op e-mails
en vragen nog even na of alles naar wens is, dat stel ik zeer op prijs.
de service van de montage en demontage is netjes.
en wat...
klant vriendelijk
reageren snel op e-mails
en vragen nog even na of alles naar wens is, dat stel ik zeer op prijs.
de service van de montage en demontage is netjes.
en wat mij pakte is de look van de website, het is lekker fris. en jullie blinken uit van de rest.

de prijs van de pomp mag ook wel bij de douchcabine staan, dus echt er naast, ik vind dit klein beetje misleidend, kan mij voorstellen dat een meerderheid een pomp nodig heeft en ook niet van bewust... de prijs van de pomp mag ook wel bij de douchcabine staan, dus echt er naast, ik vind dit klein beetje misleidend, kan mij voorstellen dat een meerderheid een pomp nodig heeft en ook niet van bewust is dat je deze er ook moet bij huren. en heb het idee dat er een speciale prijs zal zijn als je meer dan 5 weken huurt, maar dit is niet zo (wat ik zeker kan begrijpen, zaken zijn zaken).

Adriaan Groenen

Super oplossing als de badkamer verbouwd word , een douche huren bij overaldouhen. Nl Geweldige service en er word mee gedacht waar de douche het beste geplaatst kan worden. Super oplossing als de badkamer verbouwd word , een douche huren bij overaldouhen. Nl Geweldige service en er word mee gedacht waar de douche het beste geplaatst kan worden.
Aanrader.👍
Adriaan. Groenen

Heintz Home Improvement

Reeds enkele jaren maken wij graag gebruik van de diensten van Overal Douchen.nl

Met hun geweldige product en service is de badkamer verbouwing een stuk minder belastend !!!

Een douche op maat tijdens de verbouwing, de klanten zijn altijd vol lof!

Overal Douchen.nl wederom dank voor de goede service en communicatie.

Groeten, Bart Heintz
Heintz Home Improvement

Goed product

Goede communicatie

Diverse product mogelijkheden waardoor altijd een passende oplossing.

Ga zo door !!!

P. Donker

Prima bedrijf, goed advies en komt afspraken na.

Klantvriendelijk, prettig in communicatie

Was praktisch geweest als bedrijf zelf een kraan zou kunnen aanpassen aan de eisen. Niet meer dan een tip.

Haasjes

Voor drie weken een douche gehuurd bij OveralDouchen.nl tijdens verbouwing van de badkamer. Geen gedoe om te douchen bij de buren, familie of op sportvereniging. Lekker je "eigen" douche. Het was... Voor drie weken een douche gehuurd bij OveralDouchen.nl tijdens verbouwing van de badkamer. Geen gedoe om te douchen bij de buren, familie of op sportvereniging. Lekker je "eigen" douche. Het was een hele nette schone douche.
Het wordt allemaal netjes en vakkundig geïnstalleerd en gedemonteerd door de monteurs. Het bedrijf was ook heel erg flexibel in het eerder bezorgen/installeren en het later ophalen (ivm vertraging badkamer) van de nood douche. Super bedrijf. Echt een aanrader als je gaat verbouwen.

Mijn verbouwing aan de badkamer is op het laatste moment eerder gestart + liep uit. Het bedrijf was heel flexibel met het hierop inspelen. Ondanks dat de douche + toevoer- en afvoerleidingen van... Mijn verbouwing aan de badkamer is op het laatste moment eerder gestart + liep uit. Het bedrijf was heel flexibel met het hierop inspelen. Ondanks dat de douche + toevoer- en afvoerleidingen van tijdelijke aard zijn, levert de monteur een mooi stukje werk op zodat je niet over de leidingen valt. Ze zijn duidelijk in communicatie ; wat er toegezegd wordt, doen ze ook.

Karin

Voor een verbouwing van de badkamer een douche besteld.
We werden keurig geïnformeerd over de planning en de douche werd uitstekend ge(de)monteerd.

Sandra Pluimers

Super, communicatie is snel en duidelijk. Ook het plaatsen en ophalen van het douchje gaat vlot en nauwkeurig. Het douchen zelf is verrassend goed, er komt een krachtige straal water uit de... Super, communicatie is snel en duidelijk. Ook het plaatsen en ophalen van het douchje gaat vlot en nauwkeurig. Het douchen zelf is verrassend goed, er komt een krachtige straal water uit de douchekop en het water blijft ook echt binnen. Alsoluut een aanrader als je een week of 3 niet in je eigen badkamer terecht kunt.

Douchen in de kleine cabine gaat heel goed, een krachtige straal uit de douchekop en het water blijft binnen. Het wordt niet nat buiten de cabine.

Ik kan geen verbeterpunten of tips verzinnen, het was gewoon SUPER

Maureen Landman

Ik had lekage in mijn douche ruimte via de verzekering mocht ik een douche huren na 4 al geen douche te hebben gehad. Ik gebeld naar verschillende bedrijven voor een nooddouche. De meeste hebben... Ik had lekage in mijn douche ruimte via de verzekering mocht ik een douche huren na 4 al geen douche te hebben gehad. Ik gebeld naar verschillende bedrijven voor een nooddouche. De meeste hebben minimaal 2 weken van te voren bestellen. Maar bij overaldouchen.nl kon dit binnen een paar dagen geregeld worden. Ik heb top service gehad. Alles netjes aangesloten en binnen een kleine 2 uur kon ik douchen. Geweldig!!
Ook met ophalen nog geen 2 uur bezig geweest. Zeer vriendelijke mensen met wie ik contact heb gehad. Ook was geen probleem dat ze even op de betaling van de verzekering moesten wachten. Dit bedrijf raad ik zeker aan mocht u een nooddouche nodig hebben!!

Snelle en zeer vriendelijke service! Makkelijk bereikbaar.

L. Slingerland

Top geregeld! Je hoeft nergens over na te denken dat doet overal douchen voor je.