Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Robin Oudshoorn

Snel strak en goed...

Ik werd in het weekend te woord gestaan.

Helen
Helemaal goed in alle fronten. Als ik dan toch een kritisch moet aan geven, een klein plankje voor je champoo ed.

Gideon

Voor de verbouwing van onze badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Deze werd keurig door OveralDouchen op de afgesproken tijd geleverd. We hebben er erg van genoten. Het was een ideale... Voor de verbouwing van onze badkamer had ik een tijdelijke douche nodig. Deze werd keurig door OveralDouchen op de afgesproken tijd geleverd. We hebben er erg van genoten. Het was een ideale uitkomst voor onze situatie.

Zijn goed bereikbaar en reageren snel op vragen

De douchekop zou verstelbaar mogen zijn. Ik ben zelf bijna 2 meter en moest een beetje bukken om er onder te komen

Paul Nelissen

Ik ben heel erg tevreden over dit bedrijf. Snelle reacties, goeie communicatie, erg goed product, nette installatie en uitstekende service!! Ik kan Overal Douchen aanraden!!!

Zie hierboven!

Heynemans

Betrouwbaar, netjes, eerlijk, vriendelijk en flexibel. Na een duidelijke offerte definitieve afspraken gemaakt en deze zijn allemaal nagekomen. We hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer 4... Betrouwbaar, netjes, eerlijk, vriendelijk en flexibel. Na een duidelijke offerte definitieve afspraken gemaakt en deze zijn allemaal nagekomen. We hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer 4 weken toch heerlijk kunnen douchen dankzij het concept van OveralDouchen.nl!

Nette vriendelijke professionele medewerkers; flexibel; meedenkend; geïnteresseerd; prima contact onderhoud

Vanaf eerste contact via mail over plek nooddouche is alles correct verlopen. Fijne mailcontact met Daniëlle. Ook het plaatsen met goede uitleg en het ophalen is perfect gegaan.

Kim Oostveen

Zeer vriendelijk en meedenken bedrijf.
Goed telefonisch bereikbaar!

Zeer hygiënisch

Naomi Van der Wal

Top oplossing tijdens het verbouwen van mijn badkamer!

Corne van de Pol

Wij zijn uitermate tevreden over OveralDouchen. Zowel administratief als in de uitvoering ontzettend behulpzaam en correct. Wij hebben 4 weken optimaal gebruik gemaakt van deze handige mobiele... Wij zijn uitermate tevreden over OveralDouchen. Zowel administratief als in de uitvoering ontzettend behulpzaam en correct. Wij hebben 4 weken optimaal gebruik gemaakt van deze handige mobiele douche. Wij keunnen het iedereen aanbevelen.

Erg service gericht

In de periode, waarin onze badkamer werd gerenoveerd, hebben we een douchecabine van OveralDouchen gehuurd. Het was heel fijn om gewoon thuis te kunnen douchen. De service was top: van bezorging,... In de periode, waarin onze badkamer werd gerenoveerd, hebben we een douchecabine van OveralDouchen gehuurd. Het was heel fijn om gewoon thuis te kunnen douchen. De service was top: van bezorging, plaatsing, uitleg over gebruik en tussentijdse correspondentie tot het ophalen van de douchecabine.

De communicatie was uitstekend. Ook tussentijds werd per mail geïnformeerd of alles naar wens was.

Ik ben bang dat het niet voor iedereen betaalbaar is.

Goede service, prima douche!