Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Gitta

Supergoed verhuur bedrijf. Snelle reactie. Keurige levering. Soepele correspondentie. Zeer correcte mensen. Vooral de meneer die de douche kwam aanluiten was erg aardig en gaf zeer goede informatie.... Supergoed verhuur bedrijf. Snelle reactie. Keurige levering. Soepele correspondentie. Zeer correcte mensen. Vooral de meneer die de douche kwam aanluiten was erg aardig en gaf zeer goede informatie. Nette schone douche... met plezier gebruik van gemaakt.

Josje Stuivenberg

Ik ben erg tevreden over de goede service van dit bedrijf. Goede communicatie!!

Goede communicatie en erg servicegericht

Peter Helmantel

Prima! Zeer klantvriendelijk en zorgvuldig.

De instructie op beeld en visueel in de keuken waar de douche werd geplaatst.

Geen.

Super behulpzaam en fantastische service

Goede en snelle service, zeer goed bereikbaar en denken met de klant mee.

Jorrit

Snel, vriendelijk, service gericht, professioneel, goede kwaliteit van de douche, schoon en netjes

Ze begrijpen dat je een nood douche nodig hebt omdat je een problem / verbouwing hebt. Dit kost al genoeg tijd en regelwerk dus overaldouchen.nl ontneemt je zorgen en handelt snel.

Misschien wat meer foto's van aansluitmogelijkheden op kranen / leidingen etc.

Familie Keller

Prettig zakendoen met deze mensen, professioneel, snel en zeer klantvriendelijk!! Van harte aanbevolen!!

Anja van Zanten

Het is een uitkomst,zo leendouche.Vriendelijke mensen die je helpen via telefoon/internet en die bij je thuiskomen om de douche te instaleren.Ik raad het echt iedereen aan.

Olav

Voor het realiseren van een zorgdouche bij mijn ouders heb ik op korte termijn helder en goed kunnen schakelen. Ik ben prettig en vakkundig te woord gestaan waardoor het geheel een korte... Voor het realiseren van een zorgdouche bij mijn ouders heb ik op korte termijn helder en goed kunnen schakelen. Ik ben prettig en vakkundig te woord gestaan waardoor het geheel een korte doorlooptijd had. De geleverde cabine voldoet ruimschoots aan de vooraf gewekte verwachtingen. Plaatsing en montage gebeurt zeer vakkundig met goed oog voor de omgeving waar de cabine komt te staan. De medewerker heeft een duidelijke drive voor kwaliteit en klanttevredenheid.

Aandacht voor kwaliteit en klanttevredenheid

Nee, prima bedrijf met prettige vakkundige mensen met een missie.

Ben

Mijn ervaring met Overal douchen is prima. Wij waren niet bekend met dit bedrijf. De communicatie en levering was top in orde.

Afspraak is afspraak de douche is kraakhelder geleverd. De hygiëne van de douche was uitstekend. Het plaatsen van de douche was professioneel. Omdat wij ipv 2 weken de douche 3 weken nodig hadden,... Afspraak is afspraak de douche is kraakhelder geleverd. De hygiëne van de douche was uitstekend. Het plaatsen van de douche was professioneel. Omdat wij ipv 2 weken de douche 3 weken nodig hadden, kon dit tijdens de verbouwing moeiteloos worden geregeld.

Ik zou als enigste adviseren om wat foto's te plaatsen vanuit de praktijk. Dit voor op de website. Dit natuurlijk met toestemming van de bewoners. Dan ontstaat er een nog beter beeld over de... Ik zou als enigste adviseren om wat foto's te plaatsen vanuit de praktijk. Dit voor op de website. Dit natuurlijk met toestemming van de bewoners. Dan ontstaat er een nog beter beeld over de mogelijkheden.

Snel en correcte levering

nee