Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Fam. Peeters

Uitstekende service, vrijwel nieuwe douche beschikbaar gesteld, vakkundige installatie, goede communicatie naar de klant en alles conform afspraken.

Buitengewoon goede communicatie gedurende alle fasen (offerte aanvraag, installatie moment, ophalen, facturatie en nazorg).
Goed advies tijdens de installatie en ook de moeite genomen om de...
Goed advies tijdens de installatie en ook de moeite genomen om de verbetering direct toe te passen.

RVS ophangbakje voor o.a. shampoo, zeep en douchegel flesjes.

P. Schalk

In één woord keurig! Van aanvraag tot plaatsing, van cabine tot douchegordijn en van afmelden tot ophalen!

Snel van reageren, duidelijke afspraken.

Prijs per week wanneer je langer huurt mag wel iets naar beneden.

Swieb

Super snel. En netjes opgebouwd. En bij het ophalen weer netjes alles achtergelaten.

Dirk Jan is een heel bekwame en sympathieke gozer, prettig mee kennis te maken.

Dirk

Goede service en snelle levering.

Goede douche en snelle service.

Thermostaat mengkraan en een bak voor de douche gel en shampoo.

Vriendelijke en vlotte communicatie, vlotte levering, nette cabine.
Aflever- en ophaalmoment beetje lastig af te stemmen maar het is goed gekomen.

Zie boven

Ik kan me niet herinneren dat ik bezorgkosten zag staan op de site (maar heb het niet nagezocht, misschien vergis ik me)
Door de noodzaak een heater te gebruiken in onze situatie, was de...
Door de noodzaak een heater te gebruiken in onze situatie, was de waterdruk nogal teleurstellend, ik was daar niet op bedacht. Had ik dat geweten had ik misschien voor een andere oplossing gekozen.

J.Huizinga

Heel flexibel en goede vriendelijke communicatie tijdens de aanvraag. Bezorgen en installatie werd bijzonder snel gedaan. Vriendelijk en vakkundig personeel.

Communicatie voor, tijdens en na de huurperiode.

Dennis Naarding

Wat een topbedrijf met een goed product. Wij hebben gekozen voor een grote douchecabine met deuren. Deze werd geleverd en opgebouwd in de wasruimte. Alles is keurig geplaatst en hebben met dit... Wat een topbedrijf met een goed product. Wij hebben gekozen voor een grote douchecabine met deuren. Deze werd geleverd en opgebouwd in de wasruimte. Alles is keurig geplaatst en hebben met dit product tijdens de verbouwing van onze badkamer heerlijk kunnen douchen.

Communicatie was duidelijk en helder en alles volgens afspraak.

Deze leverancier staat met stip in de top 3 van leveranciers die onze verbouwing hebben uitgevoerd

Afspraak is afspraak
Keurig zonder rompslomp geplaatst en verwijderd
prima product voor een tijdelijk oplossing
schoon (heel belangrijk)
duidelijke instructies ontvangen

geen enkele opmerking. Vooral zo blijven werken dan doen jullie het geweldig

N.B.A. Snoei

Door waterlekkage in mijn badkamer kon ik geruime tijd geen gebruik maken van die faciliteiten, via via bij hen terecht gekomen en OveralDouchen had voor mij dé tijdelijke oplosiing welke ze snel... Door waterlekkage in mijn badkamer kon ik geruime tijd geen gebruik maken van die faciliteiten, via via bij hen terecht gekomen en OveralDouchen had voor mij dé tijdelijke oplosiing welke ze snel en vakkundig op een plaats in mijn woning plaatsten waar ik er 'geen last' van had en wij (gezin) toch konden douchen.

Snelle service
Normaal tarief
goed, snel en netjes aangesloten.

Ik heb op deze vraag werkelijk geen antwoord.

Prima service.

Goede aansluiting van alles. Ook oog voor bescherming van omgeving.

Tijdstip ophalen leek even niet flexibel, maar uiteindelijk goed opgelost.

IJsselstein

In een woord: Top!
Vriendelijke mensen, snelle communicatie en topservice!
Perfecte oplossing voor tijdens de verbouwing van de badkamer.

Vriendelijke mensen, snelle communicatie en topservice!