Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
9.8/10
Reserveergemak

Francien

Wij zijn prima geholpen door dit bedrijf.

snelle reactie op mijn vraag om informatie. Levering en ophalen netjes en op tijd. Prettige medewerkers. Behulpzaam en vriendelijk.

Bart

Bij de verbouwing van onze badkamer hebben we een aantal weken naar volle tevredenheid gebruik gemaakt van de grote douchecabine van overaldouchen.nl. Prima service en afspraak is afspraak!

Fantastisch goede service betaalbaar en vriendelijke mensen,
Het was heerlijk badkamer vernieuwd en 5 weken in de schuur lekker onder de douche helemaal top,
Zou het iedereen aanraden

Prima service

Nee zeker niet ga zo door

Loes van Baaren

Wij zijn zeer tevreden over OveralDouchen!!Prima product, zag er netjes en schoon uit. Uitstekende service, goeie uitleg.
Op deze manier was het niet erg om even geen badkamer te hebben.

De cabine en het bijbehorende gordijn zagen er superschoon en verzorgd uit.

OveralDouchen biedt echt een geweldige service en oplossingen voor personen/gezinnen die tijdelijk een andere douche oplossing behoeven. Met het gemak en comfort dat het inpandig is. Met dit systeem... OveralDouchen biedt echt een geweldige service en oplossingen voor personen/gezinnen die tijdelijk een andere douche oplossing behoeven. Met het gemak en comfort dat het inpandig is. Met dit systeem en de hulp van OveralDouchen.nl creëer je dan toch even rust in de onrust.

Vriendelijk. Vakkundig. Snel. Punctueel. Meedenkend.

Alles was perfect!

Rob

Hele fijne service en uitstekende communicatie. Echt een aanrader als je een paar weken zonder badkamer komt te zitten. Netjes afgeleverd en geinstalleerd en weer opgehaald. Vriendelijk personeel.

Goede service en prima oplossing om toch te kunnen douchen als je even zonder zit

Werd na de orderbevestiging gevraagd of we zelf een loodgieter in konden schakelen om een kraantje te monteren, maar onze installateur van de badkamer regelde dat wel ff.

thijs de waal

De service was uitstekend

Prima!

Snel en adequaat reageren

None

Jørgen van Roon

Goed duidelijke en snelle service

Zeer goed product en vriendelijke afhandeling

Geen idee :-)

N. Smid-Schoonewil

De zorg douche is ruim, met een gordijn in plaats van een deur en is daardoor zeer goed te gebruiken door mensen die tijdens het douchen geholpen moeten worden.
Geïnstalleerd in de kamer,...
Geïnstalleerd in de kamer, aangesloten op de gootsteenkraan en de afvoer van de douche via een T-stuk op de was-machine afvoer in de keuken.
Geen traplift of andere ingrijpende verbouwingen nodig.
Mijn moeder, ondergetekende en de zorginstelling waren zeer tevreden over deze zorg-douche.

Makkelijk te bedienen

Huur prijs aan de hoge kant bij langdurige huur.
Beter montage van zeep-bakjes aan de wand.