Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Peter

Alles tot in de puntjes geregeld. Geen omkijken meer naar.

Aanbieen van een totaal pakket

Een fonteintje naast de douche zou het afmaken.

Ozden

Top! Werkt netjes, komt afspraken na. Erg vriendelijk. We hebben een week kunnen douchen in onze eigen woning, dat is erg fijn.

vriendelijk, werk erg netjes. Komt afspraken na en denkt mee.

gee

Van Rijn

Wij kregen een nieuwe badkamer en besloten een douchecabine te huren bij overaldouchen.nl. Wat was dit een uitkomst zeg. Ik zag mezelf en m’n kroost al gaan bij anderen aankloppen of we mogen... Wij kregen een nieuwe badkamer en besloten een douchecabine te huren bij overaldouchen.nl. Wat was dit een uitkomst zeg. Ik zag mezelf en m’n kroost al gaan bij anderen aankloppen of we mogen douchen, 3 weken is dan toch best lang. Dit was een top uitkomst!!!!

Aardige mannen, die snel hun werk uitvoeren.

Helemaal niks

Van Rooijen

Heel goede ervaring. Informatie op website was duidelijk, er werd snel gereageerd op e-mails en plaatsing en ophalen verliep zeer professioneel. De cabine was schoon, ruim en comfortabel. Zo fijn om... Heel goede ervaring. Informatie op website was duidelijk, er werd snel gereageerd op e-mails en plaatsing en ophalen verliep zeer professioneel. De cabine was schoon, ruim en comfortabel. Zo fijn om thuis te kunnen douchen tijdens de verbouwing van de badkamer!

Snelle communicatie en goed product tegen scherpe prijs.

Volgens mij zijn jullie heel klantgericht en flexibel, maar alle disclaimers in elke email wekken een andere indruk. Misschien goed om hier naar te kijken. En week van tevoren aangeven voor ophalen... Volgens mij zijn jullie heel klantgericht en flexibel, maar alle disclaimers in elke email wekken een andere indruk. Misschien goed om hier naar te kijken. En week van tevoren aangeven voor ophalen is best lang. Wij dachten dat badkamer klaar zou zijn maar door onverwachte vertraging hebben we een week zonder douche gezeten...

Fam van Ekris

Uitstekende service!

Duidelijke uitleg, wordt goed meegedacht naar handigste oplossing.Cabine was netjes, schoon, installatie keurig, goede communicatie over halen en brengen van de cabine, houden zich keurig aan... Duidelijke uitleg, wordt goed meegedacht naar handigste oplossing.Cabine was netjes, schoon, installatie keurig, goede communicatie over halen en brengen van de cabine, houden zich keurig aan tijdstip.

Uitstekende!

judith

goede service, prima douche,reageren snel en vriendelijk

Arie

Voor mij de perfecte redder in nood bij mijn badkamer verbouwing.

Duidelijke website met goede uitleg. Perfecte communicatie. Snelle en nette plaatsing. Degelijke douche. Tussentijdse navraag of alles nog naar wens is.

Henk Rijpkema

Zeer professioneel bedrijf met duidelijke communicatie. Uitleg over gebruik en opbouw en afbreken wordt zeer vakkundig gedaan.

Zeer netjes werken.

Geen.

Arjan Hijkoop

Een absolute aanrader om een douchecabine te huren tijdens je verbouwing van de badkamer. De beste keuze die ik gemaakt heb.

Vriendelijkheid, accutaresse, reinheid, afspraken nakomen, goede uitleg, meedenkend en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wat mij betreft geen verbeterpunten

Mark Keur

Heel prettig bedrijf waarmee je makkelijk kunt communiceren. Ze reageren snel op mail en de communicatie is netjes, vriendelijk en informeel.
Zowel plaatsing als ophalen van de nooddouche...
Zowel plaatsing als ophalen van de nooddouche verliep soepel door een vriendelijke medewerker.
De douche werkte prima, zoals je mag verwachten.

Goede service, fijne informele communicatie, goede service.

Geen.