Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

JvBB

Mooie oplossing voor een periode zonder badkamer. Goede service. Afspraken goed nagekomen.

Goede communicatie.

Geen.

Scotty

Top bedrijf, zeer goede service, vriendelijk, toch heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing!!

Stevige, compacte, schone mobiele douche

Geen!

JW

Hele fijne en snelle service. Wij hebben heerlijk thuis kunnen douchen tijdens de verbouwing. Echt een aanrader!

Fijne service, en een prettige douche!

Bas

Hele prettige ervaring met dit bedrijf. Volledig ontzorgd tijdens de verbouwing van onze badkamer. Professionele en vriendelijke installateurs.

Professioneel, goede service en vriendelijk

Niet van toepassing

nicoline

Geweldig! Moet iedereen doen die even geen badkamer tot zijn beschikking heeft, heerlijk in je eigen huis blijven douchen

snelle reactie, aardig en meedenkend

Marianne Melkert

Wij zijn zeer tevreden over de levering en kwaliteit van overaldouchen

goede kwaliteit en vriendelijk personeel

neen

Jorine van den Heuvel

Wat hebben heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing van onze badkamer. Mede hierdoor hebben we de verbouwing als veel minder 'lastig' ervaren. Het contact met OveralDouchen.nl verliep makkelijk.

De snelle mailwisseling.

Geen.

Veldhuizen

Goede communicatie reageert snel en super handig als je je badkamer aan het verbouwen bent.

Nvt

Nvt

C van Tol

Alles goed geregeld volgens afspraak, steeds snelle reactie via mail.
Douche werkt heel goed, is keurig schoon en wordt netjes gemonteerd en weer gedemonteerd. Prima tijdelijke oplossing. Alles goed geregeld volgens afspraak, steeds snelle reactie via mail.
Verlengen omdat de verbouwing uitliep was geen probleem.
In Corona tijd duidelijke regels waardoor de douche zonder probleem geleverd en weer opgehaald kon worden.

Snelle duidelijke communicatie, goed product.

Chantal

Vriendelijke en snelle service.

Duidelijkheid. Je weet waar je aan toe bent.