Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Esther de Kruijk

Fijne service en een hele degelijke douche. In eerste instantie had ik bijna een andere (goedkopere) douche laten komen, maar met de kennis van nu ben ik heel blij dat ik gekozen heb voor... Fijne service en een hele degelijke douche. In eerste instantie had ik bijna een andere (goedkopere) douche laten komen, maar met de kennis van nu ben ik heel blij dat ik gekozen heb voor overaldouchen omdat zij toch echt een volwaardige douche leveren - die, doordat 'ie professioneel aangesloten wordt op de leiding, onbeperkt warm water heeft en doucht alsof je in je eigen badkamer staat.

zie boven

nee

Olaf Holtkamp

Correct, snel en schoon.
Door een verschuiving van onze aannemer (een week eerder), hebben wij verzocht de douche eerder te leveren. Dit kon zonder problemen op de gewenste dag.
De...
Correct, snel en schoon.
De communicatie is fijn, helder en vriendelijk.

De mannen werken snel en schoon. Het wat voor ons een heerlijke ervaring. Echt een aanrader.

Communicatie is fijn en de materialen zijn schoon en gebruiksvriendelijk

Martin Boekhout

Alles perfect geregeld!

Op tijd, grondig en goed contact.

André van Vliet

Fantastische communicatie, service en heerlijke douchecabine

Communicatie, geleverde product, installatie

van Leeuwen

De tijdelijke douche is erg snel en netjes geplaatst. Er werd zorgvuldig gewerkt tijdens de installatie.

Duidelijke richtlijnen en afspraken op de website

Nvt

Melvin

In 1 woord super!!!. Me vader heeft er helaas niet lang van kunnen genieten maar die vond het top!! Bedankt voor alles

Snel, vriendelijk, alles was gewoon top

Niks te verbeteren

Mark Velthuis

Prima bedrijf. Ondanks mijn late reservering toch een douche weten te plaatsen wanneer ik het nodig had.

Zeer vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan. Video berichten hielpen bij het aanleveren van goede informatie betreffende het plaatsen.

Heeeel ietsje beter opletten met welk bericht waar heen moet ;)

Natasja

Snel,betrouwbaar en op tijd en vriendelijk

Niet

Marieke

Super goed!

Top geregeld! Fijn contact. Fijne ruime douche.

Brigitte

Slechte communicatie en een nare ervaring

Niet klantvriendelijk

De klanten professioneel en kundig (telefonisch) te woord staan!

Reactie OveralDouchen.nl/ Zorgdouche.nl:

Beste Brigitte,
Wat vervelend dat jij ons contact zo ervaren hebt.
Ik neem je even mee in het proces tussen ons:
Na het invullen van ons formulier heb jij binnen 5 minuten een mail van...
Beste Brigitte,
Wat vervelend dat jij ons contact zo ervaren hebt.
Ik neem je even mee in het proces tussen ons:
Na het invullen van ons formulier heb jij binnen 5 minuten een mail van ons ontvangen. Geen reactie van jouw kant.
De volgende dag heb ik jou gebeld, enkele vragen gesteld en onze werkwijze uitgelegd. Jij gaf aan dat er spoed was.
Omdat ik via de telefoon jouw situatie niet in kan schatten heb ik aangegeven jou te appen.
Op basis van de ontvangen gegevens (welke zeer summier was) heb ik een offerte gemaakt en aangegeven binnen 18 uur een zorgdouche te kunnen leveren.
Daarna begon de onderhandeling van jouw kant. Wij zijn geen prijsvechter, wij leveren maatwerk, ik heb jou steeds binnen enkele uren beantwoord.
Wanneer de prijs niet naar jouw zin is, is dit prima, maar ik kan mij niet vinden in deze review.
Helaas past onze werkwijze niet bij jouw wensen.
Wil je weten hoe klanten over ons denken: zie onze reviews
Met spetterende groet: Dirk-Jan