Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Fam Willems

Wij hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer gebruik gemaakt van een douchecabine van overaldouchen.
Een aanrader! Prima service, voorbereiding en informatie.
Materiaal schoon en...
Een aanrader! Prima service, voorbereiding en informatie.
Materiaal schoon en netjes!

Informatieverstrekking

Adrienn

We hebben de grote douchecabine voor 4 weken gehuurd. De levering en de installatie van de douche zijn zeer goed gegaan. Professionele en beleefde medewerkers. De douche had voldoende ruimte om te... We hebben de grote douchecabine voor 4 weken gehuurd. De levering en de installatie van de douche zijn zeer goed gegaan. Professionele en beleefde medewerkers. De douche had voldoende ruimte om te douchen. Een van onze spotjes scheen recht in de cabine wat denk ik wel een verschil maakt in hoe je het gebruik van een tijdelijke douchecabine ervaart. Ik raad dit bedrijf aan. Professionele service van A tot Z.

snelle reactie; professioneel team;

Petra

Goed contact via e-mail

Jasper

Goed contact, fijne mensen. Duidelijk en rap.

Fijne mensen

Niet van toepassing

Inge van Gammeren

Wederom prima ervaring. Voor de tweede maal gebruik gemaakt van dit bedrijf voor een nooddouche tijdens de badkamerverbouwing. Flexibel, konden douche langer gebruiken dan gereserveerd. Fijn en snel... Wederom prima ervaring. Voor de tweede maal gebruik gemaakt van dit bedrijf voor een nooddouche tijdens de badkamerverbouwing. Flexibel, konden douche langer gebruiken dan gereserveerd. Fijn en snel contact. Plaatsing ging snel, ophalen was ook snel geregeld. Fijn bedrijf.

Snelle communicatie en betrouwbaar

Niet

Verweij

Ik ben zeer positief over Overdouchen. De communicatie via de e-mail liep vriendelijk, duidelijk en snel. Ook het plaatsen werd door een vriendelijke man gedaan, alles werd ook duidelijk uitgelegd.... Ik ben zeer positief over Overdouchen. De communicatie via de e-mail liep vriendelijk, duidelijk en snel. Ook het plaatsen werd door een vriendelijke man gedaan, alles werd ook duidelijk uitgelegd. De douchecabine zelf werkt ook perfect en met de boiler hadden we heel heet water. Zelfs terwijl de douche buiten stond. Ik raad dit bedrijf zeker aan! Bedankt mannen van OveralDouchen!

Vriendelijk, netjes, schoon, komen afspraken goed na.

Nvt

Kees uithol

Top!

Snel gerealiseerd en prima alternatieve fijne douchemogelijkheid, top!

Echt geen enkel verbeterpunt.

Issi

Veel gemak van tijdelijke douche tijdens verbouwing badkamer.

Duidelijke communicatie, degelijk product, vriendelijke service

Een iets scherpere prijs zou wel fijn zijn.

Maarten

Goed geholpen, prettige communicatie, ruime cabine en vakkundig aangesloten!

Goede communicatie en flexibele opstelling!

Evelien van Zwanenburg

Het huren van een douchecabine tijdens onze badkamerrenovatie is zeer goed bevallen. Via de e-mail is steeds snel gereageerd, inclusief het maken van een offerte en het aanpassen ervan. Ook de... Het huren van een douchecabine tijdens onze badkamerrenovatie is zeer goed bevallen. Via de e-mail is steeds snel gereageerd, inclusief het maken van een offerte en het aanpassen ervan. Ook de afspraken over het plaatsen en ophalen verliepen soepel en volgens afspraak. Het niet kunnen douchen is iets wat veel mensen tegenhoud bij een badkamerrenovatie, maar met een gehuurde douchecabine is dat dus geen probleem! En dat kan ook zonder warmwateraansluiting, want dan huur je er een boiler bij.

Overzichtelijk, het gebruik van foto's.

Ik heb geen verbeterpunten