Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Den Breejen

Goed geregeld, doen wat je zegt

Heerlijke douche, alles top geregeld

Fam Bergwerff

Ik ben heel goed geholpen met de nooddouche. Dirk Jan, enorm bedankt.,!
Goed advies. Alles volgens afspraak.
Top service.

Flexibele opbouw. Veel mogelijk in beperkte ruimte

rob verhaar

Goed geregeld en netjes gewerkt

goede service

niet echt

Simon

Excellent service, helpful and everything done perfectly

Good quality product, super friendly, quick replies to questions

None, great company to work with

Ed Walkier

Alles Perfect geregeld zonder gedoe !!!!!!!!

Afspraak is afspraak

Geen idee

An Verheijen

Tijdens de verbouwing van onze badkamer in februari hebben wij gebruik gemaakt van een grote cabine. Dit is prima bevallen.

Duidelijke omschrijving van de douche en daarbij behorende prijzen.

Wij vonden het wat moeilijk om in te schatten of de douche qua aansluiting op verwarmingsketel en plaats op zolder wel daar geplaatst kon worden. We hoopten dat er vanuit het bedrijf iemand zou... Wij vonden het wat moeilijk om in te schatten of de douche qua aansluiting op verwarmingsketel en plaats op zolder wel daar geplaatst kon worden. We hoopten dat er vanuit het bedrijf iemand zou komen kijken of dit alles wel kon. Met behulp van foto's en extra hulp van onze loodgieter is dit uiteindelijk goed gekomen.

Hans

Douche cabine gehuurd tijdens verbouwing van onze badkamer.
Douche cabine gehuurd tijdens verbouwing van onze badkamer.
Installateur is erg vriendelijk en geeft een goede uitleg over de werking. Doordat ik zelfs niet bij de montage was heb ik een video via what's-app gekregen met de uitleg. Tijdens ophalen is alles uitstekend verlopen.

Service en klantgericht

nvt

Rico

Dit bedrijf denkt met je mee en komt afspraken na!

Denken met je mee, komen afspraken na

Ga zo door

Fam Willems

Wij hebben tijdens de verbouwing van onze badkamer gebruik gemaakt van een douchecabine van overaldouchen.
Een aanrader! Prima service, voorbereiding en informatie.
Materiaal schoon en...
Een aanrader! Prima service, voorbereiding en informatie.
Materiaal schoon en netjes!

Informatieverstrekking

Adrienn

We hebben de grote douchecabine voor 4 weken gehuurd. De levering en de installatie van de douche zijn zeer goed gegaan. Professionele en beleefde medewerkers. De douche had voldoende ruimte om te... We hebben de grote douchecabine voor 4 weken gehuurd. De levering en de installatie van de douche zijn zeer goed gegaan. Professionele en beleefde medewerkers. De douche had voldoende ruimte om te douchen. Een van onze spotjes scheen recht in de cabine wat denk ik wel een verschil maakt in hoe je het gebruik van een tijdelijke douchecabine ervaart. Ik raad dit bedrijf aan. Professionele service van A tot Z.

snelle reactie; professioneel team;