Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Kees Voorneveld

Perfecte service, ideaal tijdens een verbouwing

Service was perfect. Alles wordt netjes geregeld en ze denken met je mee over de ideale plaatsing en aansluiting.

Geen.

Judith

Goed en snel geholpen.

Er wordt goed gekeken naar hoe de cabine geplaatst moet worden en er wordt snel gereageerd op emails. Het was ideaal in ons eigen huis te kunnen douchen tijdens de verbouwing!

Ernst

Volledig ontzorgt. Top kwaliteit, schoon en vriendelijke mensen.

Totaal aan mn verwachtingen voldaan. Douche is heerlijk en uitstekend aangesloten.

Marloes

Top ervaring

Goede service, klantvriendelijk, heerlijke douche!

Inez Braggaar

Super vriendelijk, denken met je mee en vooral belangrijk de douchecabine was ruim en schoon. Handig met 2 deurtjes ipv een douchegordijn. Top, top en nog eens top!!!

Klantvriendelijk en geweldige douche

Irma

Snelle service, meedenken in oplossingen, fijne nette douche en goede uitleg!

Goed product en snelle service

Sabine

Wij zijn enorm dankbaar dat we tijdens onze badkamer-verbouwing gebruik mochten maken van een nooddouche! Deze werd bij ons eenvoudig aangesloten bij de wasmachine. We zouden dit iedereen aanraden.

Snelle reactie op onze offerte-aanvraag en duidelijke uitleg over het gebruik van de douche.

We waren zeer tevreden en hebben geen verbeterpunten.

Fam. Van dijk

Goede afspraken.keurig geleverd op afgesproken tijdstip

Schoon, makkelijk in gebruik. Ideaal tijdens verbouwing

Geen op of aanmerkingen

Annemiek Verbeek Oost

Mijn ervaring met dit bedrijf is fantastische.
Mijn ervaring met dit bedrijf is fantastische.
Binnen een dag werd er gereageerd op mijn aanvraag via de mail. De plaatsing van de douche cabine kon snel geregeld worden en het personeel is bijzonder vriendelijk. Duidelijke uitleg voor het gebruik van de cabine en ook nog tips en don'ts op papier erbij. Vragen kon altijd via de mail waarop ook direct werd geantwoord.
En het douchen was zo heerlijk! Nu onze badkamer klaar is is de douche cabine weer netjes opgehaald, als of hij er nooit gestaan heeft!
Ik zal de cabine zeker gaan missen!

Snelle reactie via de mail
Snelle en nette plaatsing
Duidelijke uitleg

Kan ik echt niet bedenken!

Erik Burink

Geweldig

flexibel, komen afspraken na, betrouwbaar