Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

M. Kwakman

Echt een aanrader!
Prima douche met perfecte service!!

Snelle levering en goed contact

Niks op aan te merken

Vincent

Komen afspraken prima na.

Helder filmpje via whatsapp over gebruik douchecabine, tussentijds even langskomen om even iets te maken

Positieve ervaring. Klantgerichte communicatie en komen de afspraken na. Het product is van goede kwaliteit.

Wij hadden de grote cabine met deuren besteld. Met een aansluiting op de wastafelkraan konden we drie weken lang douchen tijdens de verbouwing. De pomp werkte ook goed, geen lekkage gehad. De cabine... Wij hadden de grote cabine met deuren besteld. Met een aansluiting op de wastafelkraan konden we drie weken lang douchen tijdens de verbouwing. De pomp werkte ook goed, geen lekkage gehad. De cabine was schoon en netjes en werd snel geplaatst en weer gedemonteerd.

Doorberekenen van een hele week extra huur bij twee dagen extra vind ik een beetje jammer. Wij redden de drie weken net niet doordat de aannemer een dag later begon en er een pinksterdag in viel. Ik... Doorberekenen van een hele week extra huur bij twee dagen extra vind ik een beetje jammer. Wij redden de drie weken net niet doordat de aannemer een dag later begon en er een pinksterdag in viel. Ik denk dat de meeste verbouwingen iets uit lopen. Een dagprijs berekenen, bv vanaf drie weken, moet toch mogelijk zijn?

Gisteren is munne blauwe vriend weer opgehaald. Wat heeft ie mij de afgelopen weken veel warmte gegeven.!Het was een verademing om heerlijk thuis te douchen, zonder een beroep te moeten doen op... Gisteren is munne blauwe vriend weer opgehaald. Wat heeft ie mij de afgelopen weken veel warmte gegeven.!Het was een verademing om heerlijk thuis te douchen, zonder een beroep te moeten doen op vrienden en/of familie. Onze uitbouw was gewoon even omgetoverd in een doucheplek! Ik wil 'overaldouchen.nl' bedanken voor de geweldige service. Onze badkamer is een plaatje geworden. Een spetterende groet van Yvonne van der Tuin, Best

De snelle levering en de snelle persoonlijke reactie. 'Overaldouchen.nl' is een bedrijf met een persoonlijke touch!

Nee

René de Groot

Keurig netjes!

Keurig netjes!

Contact goed, zeker om aan te geven als ze niet bereikbaar zijn, i.v.m. plaatsingen, aan te geven dat je terug gebeld wordt. En dat ook doen. De monteur was prettig en heeft alles keurig geplaatst en de klant tevreden gesteld, d.m.v. netjes afdekken, plaatsen en uitleg. Ik ben als aannemer zeer tevreden en scoor hierbij ook bij mijn klanten. Win-Win situatie.

Snelheid en communicatie!

Klant moest in het begin wennen aan de temperatuur van het water, juiste afstelling. Dat is uiteraard ervaren voor de klant. Ik heb op een gegeven moment op de kraan af gestreept wat de juiste... Klant moest in het begin wennen aan de temperatuur van het water, juiste afstelling. Dat is uiteraard ervaren voor de klant. Ik heb op een gegeven moment op de kraan af gestreept wat de juiste positie kon zijn. Misschien iets om aan te geven of te testen met de klant.

Marcel

Wat een super uitvinding tijdens de verbouwing van badkamer. Lange tijd voor ons uit geschoven, omdat we geen trek hadden om 2 weken als nomaden bij alle vrienden langs te trekken om te douchen... Wat een super uitvinding tijdens de verbouwing van badkamer. Lange tijd voor ons uit geschoven, omdat we geen trek hadden om 2 weken als nomaden bij alle vrienden langs te trekken om te douchen tijdens de verbouwing.

Super snelle, duidelijke en leuke communicatie via email, telefoon, etc. Lekker van deze tijd. Installatie en de-installatie heel netjes uitgevoerd.

Geen, houd dit nivo en deze service gewoon lekker vast!

Verbouwers

Deze douche was een uitkomst tijdens onze verbouwing.
Zeer vriendelijk personeel
Duidelijke instructies
Geen stress wanneer hij terug moest, gewoon een week van te voren aangeven...
Deze douche was een uitkomst tijdens onze verbouwing.
Zeer vriendelijk personeel
Duidelijke instructies
Geen stress wanneer hij terug moest, gewoon een week van te voren aangeven
Kortom, helemaal top!

Goede kwaliteit douche
Goede info
Netjes geplaatst

Tip: buitendouchen kan niet meer dus haal die foto’s van je site

Dhr. Goes

Zeer prettig om zaken mee te doen, zijn erg attent en denken mee!

zijn erg flexibel en prettige mailverkeer

tip: antislipmatje bijleveren bij douche

Petra

Hele goede service, klantenservice is erg snel en vriendelijk en een top product geleverd om mee te douchen

Perfecte installatie, duidelijke uitleg, goed product en goede service

Arjan

Mooie oplossing voor tijdens de verbouwing badkamer. Snelle service en netjes geinstalleerd

snelle service, mooi product, goede installatie

geef een kortere tijd voor afmelden. Nu een week van tevoren.