Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Jullie hebben ons zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen.

Het is een uitstekende oplossing om comfortabel te douchen tijdens een verbouwing.

Het was ons niet direct duidelijk hoe de aansluiting op de hr ketel zou zijn,. Een overzicht van mogelijke aansluitingen of voorbeelden zou kunnen helpen.

Hans Tourne

Alles volgens afspraak verlopen. Degene die de cabine geïnstalleerd heeft was zeer kundig en vriendelijk. De cabine was voor ons de perfecte oplossing voor de verbouwing. Alles functioneerde prima... Alles volgens afspraak verlopen. Degene die de cabine geïnstalleerd heeft was zeer kundig en vriendelijk. De cabine was voor ons de perfecte oplossing voor de verbouwing. Alles functioneerde prima en was netjes afgewerkt.

Snelle reactie op vragen. Kundige montage door vriendelijke medewerker. Kwaliteit cabine was prima.

Ga op deze manier door.

Siham El Assati

Fantastisch!!

Wij hadden last van een lekkage en hadden geen mogelijkheid meer om thuis te douchen.
Direct met overaldouchen gebeld en er werd gelijk naar een oplossing gezocht...
Fantastisch!!

Direct met overaldouchen gebeld en er werd gelijk naar een oplossing gezocht om mij toch te kunnen helpen. Wij zijn zeer tevreden en raden dit ook bij iedereen aan.

Klantvriendelijk. Bereid om mee te denken aan een oplossingen.

Geen! Ga zo door!

Wij hebben een positieve ervaring. Komen de afspraak na en monteren en demonteren de douche heel netjes.

De klant wordt op de hoogte gehouden en er werd tussentijds geïnformeerd of alles in orde was.
Er werd interesse getoond.

Er wordt een toeslag berekend voor de 3e verdieping. Wij hadden een lift dus er is geen verschil tussen de 2e of 3e verdieping. Alleen ander knopje vd lift indrukken....

Anna

Goede communicatie, leveren snel en volgens afspraak, vriendelijk en behulpzaam, werken netjes en brengen wat ze beloven! We hebben een douche geleend toen onze badkamer werd verbouwd en had er niet... Goede communicatie, leveren snel en volgens afspraak, vriendelijk en behulpzaam, werken netjes en brengen wat ze beloven! We hebben een douche geleend toen onze badkamer werd verbouwd en had er niet aan moeten denken om bij het zwembad, vrienden of de buren te moeten douchen. Perfecte oplossing! (En zelf geen werk aan)

Walter

OveralDouchen/nl heeft op elk vlak uitstekend "geleverd". Direct en duidelijk antwoord op de vragen. Afspraken voor plaatsing en afhalen snel gemaakt en de monteur was beide keren stipt op tijd. De... OveralDouchen/nl heeft op elk vlak uitstekend "geleverd". Direct en duidelijk antwoord op de vragen. Afspraken voor plaatsing en afhalen snel gemaakt en de monteur was beide keren stipt op tijd. De grote douche met deuren leek wel nieuw, was spik en span en kon direct gebruikt worden. Drie wekenlang plezier er van. Verwachtingen werden ruim overtroffen.

De zeer duidelijke en snelle communicatie.

Meestal heb je na een periode van gebruik wel suggesties of verbeterpunten. Maar ik heb géén verbeterpunten.

To Postma

Mijn informatie over uw bedrijf is 100% positief.
Bereikbaarheid een 10
Afspraken een 10
Vriendelijkheid een 10
Service een 10
Last but not least de douche was heel...
Mijn informatie over uw bedrijf is 100% positief.
Bereikbaarheid een 10
Afspraken een 10
Vriendelijkheid een 10
Service een 10
Last but not least de douche was heel comfortable

Ik zei tegen de monteur, toen hij de tijdelijke douche kwam afbreken, dat ik zo tevreden was
over de service, afspraken en vriendelijkheid van hun personeel.
Hij keek mij verwonderd...
over de service, afspraken en vriendelijkheid van hun personeel.
Hij keek mij verwonderd aan en zei: “ is dat dan niet normaal.”
Fantastisch vond ik dat antwoord.
Was dat maar waar.
Jullie verdienen echt een 10.
GA ZO DOOR!!!!

Zou echt niet weten wat hier nog aan verbeterd zou kunnen worden.

Kapsalon Carlo Wesseling

3 weken zonder problemen heel veel plezier gehad van deze douchecabine. Gewoon een goed bedrijf met heldere en snelle communicatie en een praktische oplossing om te douchen..... aanrader!!!

Snel handelen en duidelijk communicatie

JT

Het was een fijne ervaring geweest om tijdens een verbouwing een nooddouche van Overaldouchen.nl in huis te hebben.
Het team denkt heel erg goed mee over waar de douche het best geplaatst kan...
Het team denkt heel erg goed mee over waar de douche het best geplaatst kan worden en tijdens de gehele periode blijft men geïnteresseerd over hoe het allemaal verloopt.
Kortom: een aanrader!

Wat ik heel fijn heb ervaren is de reactiesnelheid op vragen per mail en de servicemails tijdens de huur periode van de douchecabine.
Met vragen of alles naar wens verloopt en met de...
Met vragen of alles naar wens verloopt en met de procedure regels (een week voor einde huur melden, voor de planning).

Prima douche, duidelijke uitleg. Mag iets flexibeler bij leveren en ophalen.

Deskundigheid stevig materiaal.

Meer flexibiliteit mbt leveren of duidelijkere tijden.