Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Alleen maar positief. Snelle reactie via de mail. De monteur was zeer vriendelijk.

Communicatie.

Snel en flexibel. Helpen meedenken i.p.v. klakkeloos inzetten. Veel aan gehad!

Vriendelijk. Vakkundig. Flexibel.

Voicemail of telefoonbeantwoorder inzetten op momenten dat jullie minder goed bereikbaar zijn.

Hans

Uitstekende service!

Keurig op tijd. Duidelijke afspraken. Prettige communicatie. Factuur achteraf. Schone cabine. Deskundige en sympathieke monteurs.

Eigenlijk geen. Misschien verlenging niet per hele week, maar per dag mogelijk maken, bij tijdig melden.

Familie Wesdorp

Geweldige service, bijzonder vriendelijke installateur. Kan het iedereen aanbevelen.

Rogier

Wij zijn erg tevreden over OveralDouchen.nl. De communicatie met dit bedrijf verliep heel soepel en antwoord kwam altijd heel snel. Voor een hele nette prijs hebben wij 3 weken een kleine mobiele... Wij zijn erg tevreden over OveralDouchen.nl. De communicatie met dit bedrijf verliep heel soepel en antwoord kwam altijd heel snel. Voor een hele nette prijs hebben wij 3 weken een kleine mobiele douche in huis gehad. De douche werkte prima, een goede straal, en makkelijk te bedienen. Via een pompsysteem werd het afvoerwater via de keuken gootsteen afgevoerd en via een andere slang was de keuken kraan verbonden met de douche. Hierdoor was de temperatuur alleen te regelen via de keukenkraan (zorg dus dat de temperatuur van te voren goed is ingesteld). We hadden een klein lek in de afvoerslang, dit hebben we zelf kunnen verhelpen d.m.v. tape. Maar OveralDouchen.nl stond voor ons klaar mochten we meer hulp nodig hebben. Ze waren zelfs bereid tussentijds langs te komen (wat niet nodig was). Samenvattend zijn we erg tevreden, we zouden bij OveralDouchen.nl weer een mobiele douche huren.

- Zeer goede en snelle communicatie
- Goed product
- Nette prijs
- Hulpbereid

Michelle Blom

Vanaf het eerste moment dat wij om informatie vroegen aan OveralDouchen.nl zijn wij super goed en vriendelijk te woord gestaan, van advies voorzien en geholpen. Het advies bij het bekijken van de... Vanaf het eerste moment dat wij om informatie vroegen aan OveralDouchen.nl zijn wij super goed en vriendelijk te woord gestaan, van advies voorzien en geholpen. Het advies bij het bekijken van de ruimte waar de zorgdouche moest komen was professioneel en nuttig. Nu is de zorgdouche geplaatst en ook dit is soepel en prettig verlopen. We zijn steeds op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Ik heb nog nooit zo'n fijne samenwerking met een bedrijf ervaren.
OveralDouchen.nl levert echt maatwerk, precies aangepast op de situatie en de plek! Wij zijn er superblij mee!

Echt maatwerk (geen loze kreet bij dit bedrijf)
goed advies bij de situatie ter plekke vooraf
duidelijke offerte
precies aan afspraken gehouden en meer dan dat eigenlijk

Deze klantgerichtheid vasthouden!

J.H. van LEEUWEN

Zeer positief

flexibel en komt afspraken na

Snelle service, duidelijk en vriendelijk.

OveralDouchen is heel flexibel. Toen de verbouwing langer duurde, konden we de tijdelijke douche langer houden.

Marcel manshanden

Top oplossing om toch lekker te kunnen douchen tijdens een verbouwing.
Zeer goede en betrouwbare service
Top cabine,schoon, bijna nieuw

Prima tot perfect. Schone en mooi douchecabines

Niets

José Reijrink

Prima contact via mail en service

schoon

douche zou iets groter mogen