Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Gerard

We zagen erg tegen de verbouwing van onze badkamer op, want waar moet je dan douchen ? OveralDouchen bracht uitkomst door op onze zolder een tijdelijke douchecabine te installeren (met aan-en afvoer... We zagen erg tegen de verbouwing van onze badkamer op, want waar moet je dan douchen ? OveralDouchen bracht uitkomst door op onze zolder een tijdelijke douchecabine te installeren (met aan-en afvoer via een daar aanwezige wastafel). Secure installatie en goede instructies. Tussentijds werd geïnformeerd of er nog vragen/problemen waren. We hebben gedurende 4 weken heerlijk thuis kunnen douchen. Echt een aanrader.

Vragen goed uit of het wel mogelijk is de tijdelijke douche te plaatsen; snelle reactie en flexibel. Keuze uit een douchecabine met gordijn (werkt prima) of toch een deur,

Flexibele , vriendelijke en klantgerichte mensen! Handige en praktische douche tijdens de verbouwing.

Heel positief, geen op en of aanmerkingen.

Komen afspraak snel na, ervaren personeel.

Prima bedrijf met vriendelijk, meelevend en deskundig personeel, dat de klant centraal stelt.
Met de nooddouche van overaldouchen.nl hebben wij, wat het douchen betreft, geen enkel ongemak ondervonden bij de verbouwing van onze badkamer, die maar liefst 5 weken heeft geduurd.
Alles verliep prettig bij overaldouchen.nl. Van reservering tot afronding.
Alleen maar lof dus!

De klant staat centraal en er wordt meegedacht bij het vinden van een oplossing.
Prima cabines die doen wat ze moeten doen.
Deskundig en klantvriendelijk personeel
Snel...
Prima cabines die doen wat ze moeten doen.
Deskundig en klantvriendelijk personeel
Snel geregeld
Na het ophalen van de cabine is alles weer in de oorspronkelijke staat teruggebracht en netjes achtergelaten.

Geen.

Vooral zo doorgaan!

Bernard Eilers

Snelle service die ook op een heel prettige manier is verlopen. Plaatsing van de douche cabine is zonder problemen gegaan en ook de instructies waren duidelijk.
Ook een kleine storing werd per...
Ook een kleine storing werd per ommegaande opgelost.

Goede degelijke douche cabine. Zeer vriendelijke en enthousiaste medewerkers.

P v/d W

Alles keurig gedaan volgens afspraak. Een ideale oplossing voor douchen tijdens de badkamer renovatie.

Duidelijk te zien dat dit een professioneel bedrijf is

Alles was piekfijn voor elkaar.

Ralph Groenendaal

Goede service

goede voorbereiding en direct repsons

Goede ervaring.

Vlotte communicatie
Douche werd geleverd terwijl ikzelf niet thuis was, ik kreeg een heel duidelijk filmpje met uitleg over de douche.

Carla Nagel

Alles is keurig verzorgd en er is netjes gewerkt. Duidelijke afspraken en goeie service. Heerlijk z'n douche op zolder zoals bij
ons kon , niet met je handdoekje naar de buren. Ideaal ik...
ons kon , niet met je handdoekje naar de buren. Ideaal ik raad het iedereen aan.

Overaldouchen.nl is een service gericht bedrijf en komen hun afspraken altijd na.