Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Prima! Goede en snelle levering douchecabine. Plaatsen en weer ophalen verliep prima.
De douchecabine een aantal dagen langer houden dan reservering was geen probleem.

Martha

Goed product en uitstekende service!

Erg meedenkend over voor klant juiste mogelijkheden

H Hoekstra

Heel erg goed. Snel en uitgebreid gereageerd op vragen en opmerkingen. Ontzettend vriendelijk, behulpzaam en meedenkend over eventuele oplossingen. Wij zijn heel blij met de snelheid,... Heel erg goed. Snel en uitgebreid gereageerd op vragen en opmerkingen. Ontzettend vriendelijk, behulpzaam en meedenkend over eventuele oplossingen. Wij zijn heel blij met de snelheid, vakkundigheid, vriendelijkheid bij de installatie van de zorgdouche. De douche stond binnen 1 week.
Voor ons een 10+++++

Snelheid van reageren, installatie, afwerking, vakkennis maar boven al de klantvriendelijkheid en het meedenken.

Nee, eigenlijk niet.

Tamara

Zes weken lang stond er een douchecabine in onze woonkamer. Wat heerlijk om gewoon te kunnen douchen tijdens onze verbouwing! Netjes aangesloten en later weer opgehaald. Goede ervaring wat ons... Zes weken lang stond er een douchecabine in onze woonkamer. Wat heerlijk om gewoon te kunnen douchen tijdens onze verbouwing! Netjes aangesloten en later weer opgehaald. Goede ervaring wat ons betreft.

Bijzonder prettig en erg professioneel

prettig en deskundig personeel.

Bijzonder goede ervaring, alles conform planning en bijzonder vriendelijk personeel.
tot in de puntjes verzorgd

planning
prijs
personeel

nee

Michael

Wat een verademing! Eindelijk een bedrijf dat de klant begrijpt: het ontzorgen van mensen die tijdelijk een nood-douche nodig hebben, geen poespas, wél een perfecte oplossing.

Snelle reactie, betrouwbaar, professioneel, snelle plaatsing, flexibel, meedenken aan oplossing, eerlijke prijs.

Geen.

Danny Rozman

Als je drie weken niet kunt douchen omdat je badkamer verbouwd wordt, is overaldouchen.nl een ideale oplossing. Schone, nette douchcabine, snel en vakkundig geplaatst door vriendelijke mensen. En... Als je drie weken niet kunt douchen omdat je badkamer verbouwd wordt, is overaldouchen.nl een ideale oplossing. Schone, nette douchcabine, snel en vakkundig geplaatst door vriendelijke mensen. En dat alles voor een zeer redelijke prijs. Wij hadden wel het voordeel dat op een andere plek in ons huis twee aparte waterkranen naast elkaar hebben waarvan één met warm water + een afvoer, dat maakte de installatie van de cabine wat eenvoudiger. Voor ons was dit in ieder geval echt een lifesaver. Ik kan het aanraden!

Vriendelijke mensen die met je meedenken

Andries

Super service! Ik heb 3 gelijksoortige bedrijven benaderd omdat ik met spoed een douche nodig had. De enige die mijn aanvraag op waarde schatte (de rest reageerde gewoonweg niet) was... Super service! Ik heb 3 gelijksoortige bedrijven benaderd omdat ik met spoed een douche nodig had. De enige die mijn aanvraag op waarde schatte (de rest reageerde gewoonweg niet) was OveralDouchen.nl. Ik werd snel gebeld en had binnen een dag de douche in huis. Geïnstalleerd door een vakkundig monteur. OveralDouchen.nl heeft snel een probleem voor me opgelost en is me daarmee enorm van dienst geweest.

Snel reageren, je als klant serieus nemen door in mogelijkheden te denken en ze hebben gewoon een goed product.

Nee, was top

Melvin Kruin

Wij hebben i.v.m. een badkamer-verbouwing drie weken een douchecabine gehuurd bij OveralDouchen op aanraden van onze buren. Dit bleek een gouden tip. Een eenvoudige douchecabine kunnen huren die van... Wij hebben i.v.m. een badkamer-verbouwing drie weken een douchecabine gehuurd bij OveralDouchen op aanraden van onze buren. Dit bleek een gouden tip. Een eenvoudige douchecabine kunnen huren die van alle gemakken voorzien was een perfect functioneerde. Werd aangesloten op onze keukenkraan, pompje ertussen en douchen maar. Natuurlijk een beetje behelpen omdat je opeens in je keuken staat te douchen maar het systeem werkte optimaal.

De service van dit bedrijf was vlekkeloos. Op afgesproken tijdstip werd de douche geleverd door een bijzonder vriendelijke meneer die ook nog eens de moeite nam om onze gietvloer eerst te beschermen... De service van dit bedrijf was vlekkeloos. Op afgesproken tijdstip werd de douche geleverd door een bijzonder vriendelijke meneer die ook nog eens de moeite nam om onze gietvloer eerst te beschermen voordat hij de douchecabine ging opbouwen. Dan sta je sowieso al 1:0 voor wat mij betreft. Duidelijke uitleg over het functioneren van de douche en we hebben echt drie weken zonder problemen en enige lekkage etc kunnen douchen.

Ga zo door. Onderscheidend vind ik dat jullie vriendelijk personeel hebben en jullie afspraken (levering, ophalen) duidelijk communiceren. Ook het informatieve mailtje tussen door of alles naar... Ga zo door. Onderscheidend vind ik dat jullie vriendelijk personeel hebben en jullie afspraken (levering, ophalen) duidelijk communiceren. Ook het informatieve mailtje tussen door of alles naar wens was vonden wij bijzonder attent. Super :)