Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

N. Smid-Schoonewil

De zorg douche is ruim, met een gordijn in plaats van een deur en is daardoor zeer goed te gebruiken door mensen die tijdens het douchen geholpen moeten worden.
Geïnstalleerd in de kamer,...
Geïnstalleerd in de kamer, aangesloten op de gootsteenkraan en de afvoer van de douche via een T-stuk op de was-machine afvoer in de keuken.
Geen traplift of andere ingrijpende verbouwingen nodig.
Mijn moeder, ondergetekende en de zorginstelling waren zeer tevreden over deze zorg-douche.

Makkelijk te bedienen

Huur prijs aan de hoge kant bij langdurige huur.
Beter montage van zeep-bakjes aan de wand.

Prima service!

Vriendelijke en kundige installateur

Geweldig, snelle reacties per mail als er vragen zijn, en afspraak is afspraak

ze houden zich aan afspraken en geweldige monteurs

Verbeterpunten kan ik niet bedenken

Niels de Kock

Super service. Werkt uitstekend en komen afspraken goed na!

Perfecte service

Douche werkte prima, was snel aangesloten en weer opgeruimd en was ook schoon en snel geleverd.

Nee

Inanc

İk vond service en alles hoe het geregeld tot aan het puntje gewoon perfect !.Ik raad dit enorm aan voor mensen die bezig zijn met verbouwing in hun huis.
Het kan ook bijna overal geplaatst...
Het kan ook bijna overal geplaatst worden en monteur legt ook goed uit hoe je het moet gebruiken. Heel erg bedankt nogmaals !

Je krijgt snelle reactie op je vragen

Alles was perfect ! , dus gewoon zo door gaan!

Zeer positief, duidelijke en snelle terug koppeling, goede planning en professionele installatie en demontage handelingen.

Snelle terugkoppeling op vragen.
Goede service en apparatuur.

De douche kop kan in de huurcabine meer naar beneden gericht worden, deze staat er tegen de wand aan te sproeien.

Marc uit Zeeland

Het team van Overaldouchen.nl heeft ons met raad en daad bijgestaan om een oplossing voor ons doucheprobleem te vinden. "Kan niet" staat niet in hun woordenboek. Waarvoor dank!

Snijders

Top! Goede infirmatie vooraf , volgens afspraak geleverd en geinstalleerd. Prima oplossing bij een verbouwing van een badkamer.

Correcte uitleg over hoe de douche te gebruiken
Goede communicatie.
Levering en ophalen volgens afspraak

K.Duits

Ontzettend goede ervaring met dit bedrijf. Komen hun afspraken na, reageren snel via de mail en hele nette service. Heerlijk 3 weken kunnen douchen tijdens de verbouwing.