Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Snelle en duidelijke offerte. Goede communicatie en een goed product

Leveren een goed product met goede uitleg.

René goudkade

Tijdens verbouwing gebruik gemaakt van diensten van dit bedrijf. Flexibel en snelle dienstverlening, ondanks mijn ad hoc beslissing om een tijdelijke douche te huren. Zeer tevreden en zeker aan te... Tijdens verbouwing gebruik gemaakt van diensten van dit bedrijf. Flexibel en snelle dienstverlening, ondanks mijn ad hoc beslissing om een tijdelijke douche te huren. Zeer tevreden en zeker aan te raden

Flexibel, snelheid, gemak

Germa van der Steen

Bijzonder goede ervaring met dit bedrijf, een aanrader voor iedereen die een douchecabine nodig heeft.

Duidelijke afspraken, goede communicatie, service toppie.

Geen.

Hilde Algera

Wij zijn heel erg tevreden over OveralDouchen.

Uitstekende service, hele goede , professionele klantenbegeleiding! Iedereen altijd aardig en geduldig. Goede voorlichting wat betreft produkt en installatie.

Beter kan bijna niet!

gezin uit Haastrecht

Wij zijn heel tevreden met het gebruik van de mobiele douche. Met dank aan Dirk Jan die komt kwam installeren en ophalen, erg netjes gewerkt en steeds keurig aangekondigd en op tijd.

Marcel Bouwman

Ontzettend vriendelijke mensen. Uitstekende service. Erg klantvriendelijk. Mooie kwalitatief goede douche. Uitstekend alternatief tijdens een verbouwing. Gewoon een topbedrijf!

Service, Kwaliteit, Klantvriendelijkheid

Wij hebben de samenwerking met overal douchen als zeer prettig ervaren. Communicatie en reactie waren snel adequaat. Zeker aan te bevelen als je een tijdelijke douchegelegenheid nodig hebt.

Snelle en adequate communicatie, reactie en uitvoering van de werkzaamheden.

Eigenlijk geen

Goede, nette service, goede uitleg

Snelle reactie

Was prima

Corien de Vroedt

Omdat onze badkamer verbouwd werd hebben we 4 weken een douche van dit bedrijf gehuurd, wat een uitkomst! Er werd goed met ons meegedacht, waardoor de douche uiteindelijk op de perfecte plek... Omdat onze badkamer verbouwd werd hebben we 4 weken een douche van dit bedrijf gehuurd, wat een uitkomst! Er werd goed met ons meegedacht, waardoor de douche uiteindelijk op de perfecte plek geplaatst kon worden. Supervriendelijke mensen, enorm klantgericht....kortom: 5 sterren meer dan waard!

Het bedrijf is erg flexibel in geval van huurtijd verlengen.

Francien

Wij zijn prima geholpen door dit bedrijf.

snelle reactie op mijn vraag om informatie. Levering en ophalen netjes en op tijd. Prettige medewerkers. Behulpzaam en vriendelijk.