Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Hele fijne ervaring. Mocht het ooit weer nodig zijn huren wij zeker weer bij OveralDouchen.nl een douchecabine. Klantvriendelijk, werken snel maar vooral ook netjes

Enorm klantvriendelijk, ze nemen de tijd om het product in elkaar en uit elkaar te halen en vliegen niet naar binnen om vervolgens zonder een woord gesproken te hebben weer weg te gaan. Ook... Enorm klantvriendelijk, ze nemen de tijd om het product in elkaar en uit elkaar te halen en vliegen niet naar binnen om vervolgens zonder een woord gesproken te hebben weer weg te gaan. Ook tussentijds is er interesse getoond, en hebben we een berichtje gekregen of alles naar wens was.

Wij hebben een andere kraan moeten aanschaffen omdat de slang voor de watertoevoer niet op onze oude kraan aangesloten kon worden. Wat de services helemaal perfect zou maken is als er ook door... Wij hebben een andere kraan moeten aanschaffen omdat de slang voor de watertoevoer niet op onze oude kraan aangesloten kon worden. Wat de services helemaal perfect zou maken is als er ook door OveralDouchen.nl een tijdelijke kraan geïnstalleerd zou kunnen worden, zodat de klant niet extra kosten hoeft te maken om een andere kraan aan te schaffen.

Alles was prima in orde

de temperatuur van het douchewater was bij ons moeilijk te regelen omdat we een gewone mengkraan hadden en geen thermostaatkraan. Hiervoor zou gewaarschuwd kunnen worden.

Marlou

Overaldouchen.nl heeft gezorgd dat ik tijdens mijn badkamerverbouwing nog steeds kon douchen door een prima werkende douche te installeren. Zeer praktisch, goed geinstalleerd, flexibele oplossing,... Overaldouchen.nl heeft gezorgd dat ik tijdens mijn badkamerverbouwing nog steeds kon douchen door een prima werkende douche te installeren. Zeer praktisch, goed geinstalleerd, flexibele oplossing, en duidelijke communicatie. Super handig!

flexibel, goed werkend

mogelijk zelf ophaal/afhaal tijden aangeven

Na dat wij een badkamer bij Baderie Woerden hebben gekocht zijn wij in contact gekomen met overalDouchen.nl.
Wij zijn zeer te speken over dit bedrijf, ik kon even de wasmachine niet...
Wij zijn zeer te speken over dit bedrijf, ik kon even de wasmachine niet verplaatsen dat heeft de monteur voor ons gedaan.
Het opzegtermijn was 7 dagen de badkamer was eerder klaar maar daar werd niet moeilijk over gedaan.
Telefonisch is het kantoor moeilijk bereikbaar alles gaat via de mail maar die werd snel beantwoord.

Flexibel
neemt geen risico

telefonische bereikbaarheid kantoor

Yolanda Franssen

Zeer prettige samenwerking en super service en fijne schone douche.
Het huren van een douche tijdens een verbouwing is een prima oplossing

Snelle en prettige communicatie en fijne service

Cor de Jong

Goede service, contact gaat hoofdzakelijk via de mail met snelle reactie.
Blij met de keuze voor overaldouchen,veel beter dan bij buren of de sportschool te moeten douchen.

Goede communicatie
Mooie tijdelijke oplossing

E. van de Burgt

Een goede ervaring. Goede douche, netjes geplaatst en na gebruik ook weer netjes opgehaald. Goede communicatie en zeer vriendelijke mensen.

Zeer vriendelijke, snelle en goede communicatie

Ivo Hasselt & Sandra van der Horst

Wat een fantastische oplossing is dit!!!
Wat een fantastische oplossing is dit!!!
Tijdens onze badkamer verbouwing gebruik kunnen maken van een douche onder eigen dak i.p.v. heen en weer naar fam. en/of vrienden, dat kost teveel tijd waar je op zo’n moment niet op zit te wachten! Deze douche zorgde voor veel gemak en geen verbouwingsirritaties. Lijkt mij ook DE oplossing voor mensen tijdelijk minder valide om boven te douchen!

Onze dank is groot en een superfijne samenwerking, montage en weer ophalen!!

Ivo Hasselt & Sandra van der Horst

Geen zwakke kunnen ontdekken.

N.v.t.

Schipper

Perfecte service, vriendelijk personeel

Service

Ellen Tweed

In de afgelopen 3 jaar hebben wij 2 keer door overaldouchen.nl een douchecabine laten plaatsen.Beide keren waren wij er enorm mee geholpen.Communicatie met overaldouchen.nl verloopt heel soepel en... In de afgelopen 3 jaar hebben wij 2 keer door overaldouchen.nl een douchecabine laten plaatsen.Beide keren waren wij er enorm mee geholpen.Communicatie met overaldouchen.nl verloopt heel soepel en vriendelijk per mail. De medewerkers zijn vakkundig en bereiden zich goed voor. Ze willen precies weten welke thuissituatie ze aantreffen als ze de cabine komen plaatsen en stellen daarom een aantal gerichte vragen. Plaatsing verloopt professioneel en netjes. Je krijgt duidelijk uitleg over de werking en bediening. En je kunt heerlijk douchen in de periode dat je badkamer wordt vervangen. Wij zijn fan!

Joseph & Ellen

Professioneel, topkwaliteit, goede service en ... heel fijn... goede communicatie!

Ga zo door!