Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Bert Wijma

Super betrouwbaar, fijne communicatie (persoonlijk, via de mail en op de website) en goed kunnen douchen op zolder tijdens de verbouwing van de badkamer.

+ informatie
+ installeren
+ communicatie

Nee

Bij de aanvraag direct antwoord.
Mailcontact snel en duidelijk.
Service... Top!

Zie ervaring met bedrijf

Miranda van Schalkwijk

Zeer goede ervaring en zeer vakkundig geholpen. Top bedrijf

Meedenken en zeer zorgvuldig

Misschien iets flexibeler zijn met inplannen maar begrijpelijk dat dit niet altijd kan

Ruud

Wij hebben drie weken gebruik gemaakt van de douche ivm verbouwing badkamer, zijn hier heel erg tevreden over. Goede communicatie en alles netjes en snel geregeld. Raden dit iedereen aan! Ruud

Dit heb ik al benoemd.

Geen alles prima!

Aldewereld

Prima noodoplossing

Snelle service, en nette douche geleverd

Geen op te merken

Goede communicatie. Wij hebben een jaar gebruik gemaakt van de douche i.v.m. een tijdelijke woning, was een prima oplossing zo!

Komt afspraken en reageert snel op de mail

Zeer positief

Service, communicatie en het product

Angela Scheerhoorn

3,5 week hebben wij gebruik gemaakt van een douchecabine staand in de keuken. Werkte perfect. Jeroen gaf advies, én hoe om te gaan met de cabine.
Zijn collega's zijn allemaal even vriendelijk ,...
Zijn collega's zijn allemaal even vriendelijk , behulpzaam én meedenkend.

Alle tijd nemen voor uitleg en advies.

Heb ik niet.

Hele fijne ervaring. Mocht het ooit weer nodig zijn huren wij zeker weer bij OveralDouchen.nl een douchecabine. Klantvriendelijk, werken snel maar vooral ook netjes

Enorm klantvriendelijk, ze nemen de tijd om het product in elkaar en uit elkaar te halen en vliegen niet naar binnen om vervolgens zonder een woord gesproken te hebben weer weg te gaan. Ook... Enorm klantvriendelijk, ze nemen de tijd om het product in elkaar en uit elkaar te halen en vliegen niet naar binnen om vervolgens zonder een woord gesproken te hebben weer weg te gaan. Ook tussentijds is er interesse getoond, en hebben we een berichtje gekregen of alles naar wens was.

Wij hebben een andere kraan moeten aanschaffen omdat de slang voor de watertoevoer niet op onze oude kraan aangesloten kon worden. Wat de services helemaal perfect zou maken is als er ook door... Wij hebben een andere kraan moeten aanschaffen omdat de slang voor de watertoevoer niet op onze oude kraan aangesloten kon worden. Wat de services helemaal perfect zou maken is als er ook door OveralDouchen.nl een tijdelijke kraan geïnstalleerd zou kunnen worden, zodat de klant niet extra kosten hoeft te maken om een andere kraan aan te schaffen.

Alles was prima in orde

de temperatuur van het douchewater was bij ons moeilijk te regelen omdat we een gewone mengkraan hadden en geen thermostaatkraan. Hiervoor zou gewaarschuwd kunnen worden.