Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Hoedemakers

Fantastische service en een heerlijke douche. aan te bevelen als je de badkamer gaat verbouwen

snelle reactie op de mail zelfs op zondag

n.v.t

R. Janse

Erg tevreden over de douche, de naleving van afspraken en communicatie

Afspraken goed nagekomen / voldoet aan verwachtingen

Een bedrijf wat zijn afspraken goed nakomt en klantvriendelijk

Alles bij de hand en vlotte plaatsing

Arry Bos

Wat zijn dit superkanjers! Dinsdag gebeld dat we door mijn snel zieker wordende vader graag een zorgdouche wilden en woensdagochtend stond ie er al!! Wat een aandacht heeft Dirk-Jan voor ons gehad,... Wat zijn dit superkanjers! Dinsdag gebeld dat we door mijn snel zieker wordende vader graag een zorgdouche wilden en woensdagochtend stond ie er al!! Wat een aandacht heeft Dirk-Jan voor ons gehad, wat een warme en begripvolle communicatie in deze moeilijke tijd. Als de warme douche van Radar nog bestond, zouden jullie er eentje moeten krijgen!!

Perfecte communicatie en begrip. Snelle levering en zorgvuldige plaatsing. Fijne uitleg zowel live op 1,5 meter afstand (!) als door een op maat gemaakt uitlegfilmpje in de net geplaatste douche.

Helemaal niks!

Zeer tevreden

Goede en snelle informatie. Nette plaatsing en ook weer netjes bij ophalen.

Week opzegtermijn was wat lang, omdat wij uiteindelijk de cabine een week te lang gehuurd hebben, doordat de planning van de aannemer anders uitviel.

Roel van Wijk

Uitstekende service van dit bedrijf. Ze komen de douche installeren en weer ophalen

Nette en flexible mensen zowel aan de telefoon als op de werkplek zelf

Geen het was gewoon 100% goed

erik van der W

Hoe moet ik het zeggen? Als er een bedrijf is wat weet wat service is dan is dit wel OveralDouchen.nl. Het telefonisch contact, de snelheid van leveren en vooral het aansluiten en montage van de... Hoe moet ik het zeggen? Als er een bedrijf is wat weet wat service is dan is dit wel OveralDouchen.nl. Het telefonisch contact, de snelheid van leveren en vooral het aansluiten en montage van de mooie complete douchecabine. Dit bedrijf verdient van mij een WARME douche. Misschien niet de aller goedkoopste..............., maar ja wat maakt dit uit als je een complete badkamer laat leveren / monteren?

service

Martein van den Heuvel

Zeer goed!

Snel, top service, vriendelijke medewerkers, een schone en goede douche (wel de deuren nemen als extra).

Ik heb ze niet kunnen ontdekken.

Jp

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf, hebben ons persoonlijk en adequaat geholpen.

Aandacht voor de klant

Het plakfolie heeft lijm resten achter gelaten.

Fam. Drijver

Uitstekende service, heldere, duidelijke en snelle communicatie. Veel ruimte om in te gaan op persoonlijke voorkeuren. Bovenal de vrijheid om te douchen in je eigen tijd. Snel opgebouwd en... Uitstekende service, heldere, duidelijke en snelle communicatie. Veel ruimte om in te gaan op persoonlijke voorkeuren. Bovenal de vrijheid om te douchen in je eigen tijd. Snel opgebouwd en afgebroken. Zonder dat er veel plaats nodig is.

Snel,netjes en weinig ruimte nodig

Nee