Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Arie

Voor mij de perfecte redder in nood bij mijn badkamer verbouwing.

Duidelijke website met goede uitleg. Perfecte communicatie. Snelle en nette plaatsing. Degelijke douche. Tussentijdse navraag of alles nog naar wens is.

Henk Rijpkema

Zeer professioneel bedrijf met duidelijke communicatie. Uitleg over gebruik en opbouw en afbreken wordt zeer vakkundig gedaan.

Zeer netjes werken.

Arjan Hijkoop

Een absolute aanrader om een douchecabine te huren tijdens je verbouwing van de badkamer. De beste keuze die ik gemaakt heb.

Vriendelijkheid, accutaresse, reinheid, afspraken nakomen, goede uitleg, meedenkend en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Wat mij betreft geen verbeterpunten

Mark Keur

Heel prettig bedrijf waarmee je makkelijk kunt communiceren. Ze reageren snel op mail en de communicatie is netjes, vriendelijk en informeel.
Zowel plaatsing als ophalen van de nooddouche...
Zowel plaatsing als ophalen van de nooddouche verliep soepel door een vriendelijke medewerker.
De douche werkte prima, zoals je mag verwachten.

Goede service, fijne informele communicatie, goede service.

Th. Benschop

Onze badkamerleverancier informeerde ons over overaldouchen.nl.
Onze badkamerleverancier informeerde ons over overaldouchen.nl.
Een prima advies. Vanaf offerteaanvraag tot en met de -administratieve- eindafrekening verliep alles uiterst vriendelijk,correct, snel, professioneel en voor 100% geheel conform gemaakte afspraken.
Dat geldt tevens voor de plaatsing, de informatie over het gebruik en het ophalen. Dat alles kan gewoon niet beter. De douche zelf functioneerde ook prima. Natuurlijk van tijdelijk karakter (5 weken) en qua ruimte wat aan de krappe kant maar qua functionaliteit, comfort en gemak niets dan lof.
Kortom, een absolute aanrader.
Theo Benschop, Aalsmeer

Zie beschreven ervaring.

Dit vasthouden wordt al een uitdaging ansich.

JvBB

Mooie oplossing voor een periode zonder badkamer. Goede service. Afspraken goed nagekomen.

Goede communicatie.

Scotty

Top bedrijf, zeer goede service, vriendelijk, toch heerlijk kunnen douchen tijdens de verbouwing!!

Stevige, compacte, schone mobiele douche

Geen!

JW

Hele fijne en snelle service. Wij hebben heerlijk thuis kunnen douchen tijdens de verbouwing. Echt een aanrader!

Fijne service, en een prettige douche!

Bas

Hele prettige ervaring met dit bedrijf. Volledig ontzorgd tijdens de verbouwing van onze badkamer. Professionele en vriendelijke installateurs.

Professioneel, goede service en vriendelijk

Niet van toepassing

nicoline

Geweldig! Moet iedereen doen die even geen badkamer tot zijn beschikking heeft, heerlijk in je eigen huis blijven douchen

snelle reactie, aardig en meedenkend