Snelheid plaatsing
Info over verloop reservering
Reserveergemak

Merel

Prima cabine geplaatst door vriendelijk personeel

Behulpzaam, vriendelijk, goeie cabines, vlot geplaatst en opgehaald.

Niet flexibel met bezorgen en ophalen.

Fam. Kuiper

Uitstekend!!

Vriendelijk en servicegericht, reageren snel op emails en houden zich aan de afspraken.

Niet duidelijk dat er enkel per week gehuurd kan worden (bijv: 10 dagen = 2 weken huur)

Fam Posthuna

Goede ervaring met dit bedrijf! Een tijdelijke douche in de keuken ten tijde van onze badkamerverbouwing. Een mooie oplossing, gebracht gemonteerd en weer opgehaald. Superblij met deze oplossing

Goede communicatie, komen afspraken na. Product doet wat het beloofd!

NVT

P. Langhout

Wat een uitkomst! Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben we 3 weken gebruik gemaakt van een mobiele cabine. Fijn dat je thuis kan blijven douchen! En de service is uitstekend. Netjes op... Wat een uitkomst! Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben we 3 weken gebruik gemaakt van een mobiele cabine. Fijn dat je thuis kan blijven douchen! En de service is uitstekend. Netjes op afspraak en alles volgens de regels geplaatst en weer opgehaald.

Snelle en deskundige afhandeling

Eigenlijk niets

P. van Liere

Perfecte service, het bood ons de perfecte oplossing

Gemak, snelle installatie, werkt feilloos

thea kruijt

Beste,overal douchen,
wij waren erg tevreden met de douche,
ook de medewerker(jeroen)bedankt,voor de goede service!
wij raden dit iedereen aan,als je gaat verbouwen, Beste,overal douchen,
wij waren erg tevreden met de douche,
ook de medewerker(jeroen)bedankt,voor de goede service!
wij raden dit iedereen aan,als je gaat verbouwen,
bedankt,groetjes thea kruijt.

goede service,

geen verbeter tips

André de Widt

Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben we 2 weken van een mobiele douche gebruik gemaakt. Via de mail een fijn contact met Dirk-Jan gehad en ook foto’s gestuurd van de situatie. Douche werd... Tijdens de verbouwing van onze badkamer hebben we 2 weken van een mobiele douche gebruik gemaakt. Via de mail een fijn contact met Dirk-Jan gehad en ook foto’s gestuurd van de situatie. Douche werd binnen een half geïnstalleerd en aangesloten op de voorzieningen in de keuken. Een perfecte oplossing. We hebben heerlijk kunnen douchen en het ongemak van geen badkamer hebben hadden wij totaal niet. Bedankt voor de goede service!

Goed contact en juiste voorlichting.

Niet.

Ursula

Behulpzaam, klantvriendelijk, afspraak is afspraak, netjes!

Goede communicatie

Geen dagen of halve weken huren mogelijk

Jansen

Wij waren erg tevreden met deze tijdelijke douche. Plaatsing en retour heel netjes en prettig verlopen.

Goed product, snelle, vriendelijke en accurate service

Jenny Abiri-Wit

Fantastisch

Top bedrijf komen afspraken na, snelle reactie per mail, vakkundige plaatsing gewoon top wij waren super blij wat een uitkomst. Heb in 2012 ook gebruik gemaakt van de service van overal douchen en... Top bedrijf komen afspraken na, snelle reactie per mail, vakkundige plaatsing gewoon top wij waren super blij wat een uitkomst. Heb in 2012 ook gebruik gemaakt van de service van overal douchen en kan het iedereen aanraden

Geen ga vooral zo door