Camping Liefrange

Op Camping Liefrange in Luxemburg hebben wij twee nieuwe Ranger Lodge Tenten laten plaatsen door Outstanding. Wij zijn (en onze gasten) erg positief over de tenten. Zien er mooi uit, goede kwaliteit... Op Camping Liefrange in Luxemburg hebben wij twee nieuwe Ranger Lodge Tenten laten plaatsen door Outstanding. Wij zijn (en onze gasten) erg positief over de tenten. Zien er mooi uit, goede kwaliteit en een echte beleving met de extra verdieping. Het contact met Outstanding (met in het bijzonder Richard) verliep erg soepel en transparant. De tenten zijn snel gebouwd (binnen 2 weken) met aardige werkmannen die op onze camping verbleven. Zeker een aanrader en wellicht een nieuwe samenwerking voor meer tenten!

Camping Hazenoord

Wij zijn bij Outstanding terecht gekomen door het gezellige en vooral informatieve gesprek tijdens de recreatie beurs. Na de beurs zijn we bij het bedrijf langs geweest, zij nemen de tijd en... Wij zijn bij Outstanding terecht gekomen door het gezellige en vooral informatieve gesprek tijdens de recreatie beurs. Na de beurs zijn we bij het bedrijf langs geweest, zij nemen de tijd en beantwoorden alle vragen die je hebt. Na de levering hadden kwamen we erachter dat we nog twee kussens miste, die werden een paar dagen later bezorgd, super service! Goed contact, snelle reacties en bij vragen kun je terecht. Kortom, heel erg tevreden.

Klein koestapel

Wij zijn voor een aantal jaren terug voor de eerste keer bij outstanding terecht gekomen om ons te informeren. Meteen een goed gevoel. Het duurde bij ons dus nog een hele tijd voordat we zover waren... Wij zijn voor een aantal jaren terug voor de eerste keer bij outstanding terecht gekomen om ons te informeren. Meteen een goed gevoel. Het duurde bij ons dus nog een hele tijd voordat we zover waren om de tenten echt te kunnen bestellen, maar wat heel fijn was dat er toch af en toe even een mailtje kwam voor hoever we ervoor stonden. Eenmaal de tenten besteld ging het snel en hebben ze 4 tenten afgelopen winter geplaatst. Ze zijn altijd goed bereikbaar en denken echt met je mee. Bedankt voor de goede service!!!!

Camping De Lilse Bergen

Heel mooie tenten en een uitstekende service. De installatie van onze tenten was niet standaard en hier werd tijdens de opbouw heel flexibel mee omgegaan.

Camping de Verborgen Hoek

Outstanding heeft alweer de vijfde volledig ingerichte 8 persoons safaritent opgeleverd. Alles weer tot volledige tevredenheid. Naast de 6 persoons variant met volledig sanitair zitten we nu totaal... Outstanding heeft alweer de vijfde volledig ingerichte 8 persoons safaritent opgeleverd. Alles weer tot volledige tevredenheid. Naast de 6 persoons variant met volledig sanitair zitten we nu totaal op 10 stuks safaritenten van Outstanding.

Camping Reiler

Super snelle levering en een super service!
Hartstikke bedankt, voor het mee denken.

Hoora Watersport

Snelle levering en prachtige safaritent XS!

Buitengoed Ta Fête

Superfijn geregeld allemaal!

Toptentlodges- H.Wenning beheer b.v.

Weer dit jaar een safaritent besteld bij Outstanding, de klantvriendelijkheid en de hoge kwaliteit van de tenten en de persoonlijke aandacht voor de klant heeft ons dit jaar weer verrast, een super... Weer dit jaar een safaritent besteld bij Outstanding, de klantvriendelijkheid en de hoge kwaliteit van de tenten en de persoonlijke aandacht voor de klant heeft ons dit jaar weer verrast, een super team!!

De Remise

Prima! Vlot, flexibel, meedenkend.