RCN le Moulin de la Pique

Het contact voor, tijdens en na de opbouw was goed en duidelijk. Fijn team dat flink heeft doorgewerkt, waarbij de terrassen over een beekje gebouwd moesten worden. We zijn heel blij met het... Het contact voor, tijdens en na de opbouw was goed en duidelijk. Fijn team dat flink heeft doorgewerkt, waarbij de terrassen over een beekje gebouwd moesten worden. We zijn heel blij met het eindresultaat!

Roan Camping Holidays

Outstanding heeft voor ons 10 lodgetenten geplaatst op Norcenni. Het was een lastige klus maar ze hebben perfect werk geleverd. Contact vooraf en ter plaatste is super geweest. Ze denken overal over... Outstanding heeft voor ons 10 lodgetenten geplaatst op Norcenni. Het was een lastige klus maar ze hebben perfect werk geleverd. Contact vooraf en ter plaatste is super geweest. Ze denken overal over mee en zorgen voor een nette afwerking. Een super ervaring met dit bedrijf!

BFT Sports & Events

Met het goede advies, het sterke bouwteam en de fijne communicatie hebben wij een prachtige Basecamp kunnen bouwen. Een eigen Basecamp betekent dat in de winter onze body & mind programma's door... Met het goede advies, het sterke bouwteam en de fijne communicatie hebben wij een prachtige Basecamp kunnen bouwen. Een eigen Basecamp betekent dat in de winter onze body & mind programma's door kunnen gaan, waarnaast we ook retraites kunnen aanbieden op eigen terrein. Onze splinternieuwe Medley Lodge van Outstanding is hiervoor de perfecte oplossing ... indoor met een maximaal outdoor look and feel! Dat is precies wat wat we zochten. De Lodge staat als een huis. Outstanding heeft alle zorgen uit handen genomen, meegedacht over aanpassingen voor onze locatie en is prettig in hun communicatie. Heel fijn. Een echte aanrader!!

Camping Chantegril

Eerste keer 3 tenten gekocht en nu 2 voor volgend jaar en inmiddels in huis. Voldoen volledig aan onze verwachtingen.

Frans Wientjes / Bio Vakantieoord

Bio vakantieoord een park wat volledig is aangepast voor gezinnen met meervoudig beperkte kinderen. Alle 21 vakantiehuizen zijn echt volledig aangepast. Vanaf vorige jaar zijn we gestart met 6... Bio vakantieoord een park wat volledig is aangepast voor gezinnen met meervoudig beperkte kinderen. Alle 21 vakantiehuizen zijn echt volledig aangepast. Vanaf vorige jaar zijn we gestart met 6 glamping tenten van Outstanding. Samen met het team van Outstanding hebben we het interieur/indeling ontworpen, ondersteund door onze gasten. Er is echt iets gemaakt wat voor onze doelgroep volledig geschikt is. Er staat een hoog-laag bed, tillift en douche stoel standaard in de tent. De badkamer is volledig toegankelijk met beugels en de ruimte om met de douche stoel onder de douche te kunnen. Onze gasten zijn hier echt blij mee:) Een super glamping tent kijk maar snel op onze website www.biovakantieoord.nl

Duinrell

Mooi assortiment tenten die heel netjes worden opgebouwd en.... Afspraak is afspraak. wij als Duinrell zijn heel blij met Outstanding en onze gasten ook.

Camping Liefrange

Op Camping Liefrange in Luxemburg hebben wij twee nieuwe Ranger Lodge Tenten laten plaatsen door Outstanding. Wij zijn (en onze gasten) erg positief over de tenten. Zien er mooi uit, goede kwaliteit... Op Camping Liefrange in Luxemburg hebben wij twee nieuwe Ranger Lodge Tenten laten plaatsen door Outstanding. Wij zijn (en onze gasten) erg positief over de tenten. Zien er mooi uit, goede kwaliteit en een echte beleving met de extra verdieping. Het contact met Outstanding (met in het bijzonder Richard) verliep erg soepel en transparant. De tenten zijn snel gebouwd (binnen 2 weken) met aardige werkmannen die op onze camping verbleven. Zeker een aanrader en wellicht een nieuwe samenwerking voor meer tenten!

Camping Hazenoord

Wij zijn bij Outstanding terecht gekomen door het gezellige en vooral informatieve gesprek tijdens de recreatie beurs. Na de beurs zijn we bij het bedrijf langs geweest, zij nemen de tijd en... Wij zijn bij Outstanding terecht gekomen door het gezellige en vooral informatieve gesprek tijdens de recreatie beurs. Na de beurs zijn we bij het bedrijf langs geweest, zij nemen de tijd en beantwoorden alle vragen die je hebt. Na de levering hadden kwamen we erachter dat we nog twee kussens miste, die werden een paar dagen later bezorgd, super service! Goed contact, snelle reacties en bij vragen kun je terecht. Kortom, heel erg tevreden.

Klein koestapel

Wij zijn voor een aantal jaren terug voor de eerste keer bij outstanding terecht gekomen om ons te informeren. Meteen een goed gevoel. Het duurde bij ons dus nog een hele tijd voordat we zover waren... Wij zijn voor een aantal jaren terug voor de eerste keer bij outstanding terecht gekomen om ons te informeren. Meteen een goed gevoel. Het duurde bij ons dus nog een hele tijd voordat we zover waren om de tenten echt te kunnen bestellen, maar wat heel fijn was dat er toch af en toe even een mailtje kwam voor hoever we ervoor stonden. Eenmaal de tenten besteld ging het snel en hebben ze 4 tenten afgelopen winter geplaatst. Ze zijn altijd goed bereikbaar en denken echt met je mee. Bedankt voor de goede service!!!!

Camping De Lilse Bergen

Heel mooie tenten en een uitstekende service. De installatie van onze tenten was niet standaard en hier werd tijdens de opbouw heel flexibel mee omgegaan.