Camping Tamaring

Prima bedrijf om zaken mee te doen! Afspraak is afspraak en gewoon een leuk contact.

Lodge 61

Helemaal top

Werkpro de Heemtuin

Vriendelijk geholpen en oplossingsgericht mee denken met onze Minicamping

David

Perfect meegedacht en snelle service!

Camping La Bonne Source, Frankrijk

Een fijn bedrijf, met een jong enthousiast team die prima met je meedenken!
Vervolgens leveren ze de mooiste tenten die je maar kan vinden!
Top bedrijf, met een mooie bouwploeg.
Wij...
Een fijn bedrijf, met een jong enthousiast team die prima met je meedenken!
Vervolgens leveren ze de mooiste tenten die je maar kan vinden!
Top bedrijf, met een mooie bouwploeg.
Wij zijn dus zeer tevreden!

Camping reilerweier

Pro

Camping Cupido

Het geloof in het product en het bedrijf heeft zich door de jaren heen inmiddels zeker bewezen. Ze luisteren nog naar de klant ,waar eventueel ''knelpunten'" worden tegen gekomen , zijn ze altijd... Het geloof in het product en het bedrijf heeft zich door de jaren heen inmiddels zeker bewezen. Ze luisteren nog naar de klant ,waar eventueel ''knelpunten'" worden tegen gekomen , zijn ze altijd bereid om een oplossing aan te dragen.
Zeker in deze tijd ,waar wij de tenten hebben gekozen met volledig sanitair, is de verhuur prima en tevreden gasten !

Camping De Nollen

Goede service, vriendelijke medewerkers en mooie producten.

Kees

Een vriendelijke ontvangst , een warme kennismaking onder het genot van een kop koffie gevolgd door een enthousiaste rondleiding door de showroom.
Stoere kwaliteit , Meedenken met je gedachten...
Stoere kwaliteit , Meedenken met je gedachten , het voelde gewoon goed.. , word zeker vervolgd

Frans Lowiessen

Wat een prachtige en degelijke tent met behulp van de duidelijk handleiding en het complete pakket was het ook voor een handige doehetzelver prima te doen. Wel er voor zorgen dat je minimaal met 2... Wat een prachtige en degelijke tent met behulp van de duidelijk handleiding en het complete pakket was het ook voor een handige doehetzelver prima te doen. Wel er voor zorgen dat je minimaal met 2 personen aan deze toch wel flinke klus begint Ook het contact met de verkoop en logistiek verliep uiterst prettig. Vragen worden snel en kordaat beantwoord. En prachtig zomerverblijf annex buiten keuken