Camping/ Glamping Morskersweitje

We zijn heel content met Outstanding, het was voor ons een hele positieve ervaring en zijn vol lof over de begeleiding door jullie verkoper.

minicamping de Broodkist

Fijn bedrijf, denken goed mee.

camping le prahay

Perfecte Service

Jos Poulussen

Goede voorlichting over product en mogelijkheden, levering

Stichting Slowtriatlon Nederland

Prettig

Camping val d`Or

Super

Savanneboerderij Verbaarum

We hebben zelf de tenten opgezet en we liepen tegen nalevering van onderdelen aan. Er waren vertragingen wat niet de schuld van outstanding zelf was en ze hebben naar ons idee alles gedaan om de... We hebben zelf de tenten opgezet en we liepen tegen nalevering van onderdelen aan. Er waren vertragingen wat niet de schuld van outstanding zelf was en ze hebben naar ons idee alles gedaan om de leveringen te bespoedigen.
Sommige materialen bleken niet in orde en dat werd direkt opgepakt. Hier werd ook wel een beroep op onze flexibiliteit en inzet gedaan.

Camping du Nord

Professioneel, correct en volgens afspraak. Speciale dank aan Dennis en Gerhart, hardwerkende jongens die meedenken. Wij van Camping du Nord zijn erg blij met het resultaat.

Mark&Esther

Fijn bedrijf waar goed afspraken mee te maken zijn, en met enthousiaste, kundige mensen die meedenken.
We zijn heel blij met het eindproduct.

Camping Tamaring

Prima bedrijf om zaken mee te doen! Afspraak is afspraak en gewoon een leuk contact.