Martin Sonnema

Stond dat er snel geleverd zou worden . Heb nog steeds niets ontvangen. Krijg via gls mailtjes uit Italië dat het eraan komt . Maar eerst zien dan geloven. Ik ben nog steeds sceptisch. Ik wacht nog... Stond dat er snel geleverd zou worden . Heb nog steeds niets ontvangen. Krijg via gls mailtjes uit Italië dat het eraan komt . Maar eerst zien dan geloven. Ik ben nog steeds sceptisch. Ik wacht nog af.

Reactie OutletUur:

Beste Martin,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had inderdaad uw bestelling wat laten ontvangen, dit omdat u geen huisnummer had ingevuld tijdens het bestellen! Kan gebeuren.
U had...
Beste Martin,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had ons hierover gemaild, wij hebben u direct geholpen.
U had daarna uw bestelling meteen ontvangen, wij hopen dat u er veel plezier me heeft!

Brenda Sey

Heeft lang geduurd voor mijn parfum toegekomen is , heb daarvoor 5 E korting gekregen, er waren enkele communicatieproblemen doch alles is uiteindelijk correct verlopen. Zeer tevreden over mijn... Heeft lang geduurd voor mijn parfum toegekomen is , heb daarvoor 5 E korting gekregen, er waren enkele communicatieproblemen doch alles is uiteindelijk correct verlopen. Zeer tevreden over mijn fles .

Outletuur

Scammer stole my money and didn’t send me anything

Reactie OutletUur:

Beste,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
U had uw bestelling inderdaad niet ontvangen zoals beloofd, dit omdat er wat mis was gegaan tijdens de betaling.
Nadat u ons hierover had...
Beste,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Nadat u ons hierover had gemaild en uw betaalbewijs had toegestuurd, hebben wij uw bestelling meteen opgestuurd.
Deze is inmiddels binnen en wij hopen dat u er blij mee bent :)

Sabine Kleintjes

Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb op het internet, want ik ben heel blij met de aankoop. Een hele mooie scherpe prijs voor een heerlijk luchtje. Duurt wel wat langer, maar was het wachten... Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb op het internet, want ik ben heel blij met de aankoop. Een hele mooie scherpe prijs voor een heerlijk luchtje. Duurt wel wat langer, maar was het wachten zeker waard.

Carina Lenaerts

Ik ben super tevreden ,en ook de laagste prijs voor mijn parfums

Silvia Van de put

Klantvriendelijk.kreeg geen extra mee geleverd msar ze stuurde mail dat nog word nagelevert zsm.nog niet gehad na een week maar wachten gefuldig af