Namaak luchtjes. helaas te laat gelezen. na binnenkomst de fake vs real video's bekeken en eentje bij Douglas besteld.
je ziet, als je t weet, direct t verschil.
en ruikt t ook

Beste Klant,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met de...
Beste Klant,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met de laagste prijs garantie.
Hierdoor kunnen onze producten enkele kleine mankementen vertonen,
zoals fabricagefouten op de fles of doos van het parfum, en het flesje kan soms iets afwijken van het gebruikelijke.
We verzekeren u echter dat geen van deze mankementen van invloed zal zijn op het gebruik van het product.
Het is belangrijk te benadrukken dat we uitsluitend 100% authentieke en originele producten verkopen.
Toch vinden wij het jammer dat u zich zo over uw koop voelt, dat is zeker niet de bedoeling!
Neem graag contact met ons op via de mail zodat wij u verder kunnen helpen of tot een goede oplossing kunnen komen :)

Een duur horloge gekocht van deze webiste, maar na minder dan een jaar was het bandje al gebroken. Dit heb ik uitgelegd aan de klantenservice, maar krijg te horen dat de garantie enkel geld voor... Een duur horloge gekocht van deze webiste, maar na minder dan een jaar was het bandje al gebroken. Dit heb ik uitgelegd aan de klantenservice, maar krijg te horen dat de garantie enkel geld voor fabricage fouten en dat de enige oplossing is om een nieuw bandje te kopen van €50,-. Heb hierop geantwoord dat ik dan bang ben om over een half jaar weer terug te moeten komen i.v.m. het bandje, maar hierop geven ze geen antwoord meer. Het enigste wat ik kreeg was een automatische mail dat mijn probleem boven aan hun lijst staat en dat ze me niet vergeten zijn. Echt wat een onzin, ben niet blij en zit nu met een horloge wat kapot is. Hugo Boss (merk van het horloge) zelf bied ook geen hulp aan, terwijl er eigenlijk 2 jaar garantie op zit. Ik koop hier nooit meer een horloge en raad het ook niemand aan. Je kunt niet eens bellen met de klantenservice enkel mailen.

Beste Kim,
Jammer dat uw zich zo voelt over uw bestelling. Wij hebben u hierover gecontacteerd meer helaas tot heden geen reactie van u vernomen.
Uw bandje is inderdaad kapot gegaan, maar...
Beste Kim,
Uw bandje is inderdaad kapot gegaan, maar zoals meerderen keren vermeld: valt dit helaas niet onder de fabrieksgarantie waar u het over heeft.
Op de foto's was ook duidelijk te zien dat het ging over slijtage van een niet goed onderhouden bandje. Bij een leren band zit altijd wat extra zorg bij.
Wij hebben u, ondanks niet verplicht meerderen oplossingen geboden. Maar u wou toch dat wij alle kosten op ons zouden nemen.
Wij hebben binnen 2 dagen op uw laatste mail gereageerd, maar helaas geen reactie van u gehad. Wij staan altijd klaar om u te helpen.
Wij zien uw email graag tegemoet, zodat u weer van uw horloge kunt genieten :)

Ad Kasius

Ik heb geen horloge aangeschaft, maar parfum. Het parfumflesje was kapot toen het geleverd werd. Inmiddels heb ik het nieuwe flesje in goede orde ontvangen .

Goed. Had zelf mijn adrtes niet goed vermeld, maar dit kwam toch goed

ZEER SLECHT

Beste Ann,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Wel jammer dat u zich zo voelt over ons.
Beste Ann,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Wel jammer dat u zich zo voelt over ons.
Wij hebben u altijd te hulp gestaan, u heeft echter nog niet gereageerd op onze laatste email naar u toe.
Graag willen wij hier een reactie op, zodat wij u verder kunnen helpen met uw bestelling.
MVG,
Outletuur.nl

Sandra van de Pol

Zeer toffe aanbiedingen van merkprodukten

Kheb geen horloge gekocht maar parfum

Beste Evelyne,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
U heeft inderdaad een luchtje aangeschaft, en geen parfum!
Wij hopen dat u lang van uw bestelling zal genieten. Als u nog een ander...
Beste Evelyne,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
U heeft inderdaad een luchtje aangeschaft, en geen parfum!
Wij hopen dat u lang van uw bestelling zal genieten. Als u nog een ander reden heeft voor het achterlaten van 1 ster, horen wij het graag!
MVG,
Outletuur.nl