Fake

Reactie OutletUur:

Beste,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Wat jammer dat u zich zo voelt over uw bestelling. Heeft u hier meer toelichting over?
Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met ons,...
Beste,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met ons, als u een probleem ondervindt met uw bestelling kunt u ons altijd bereiken via de mail.
Ik verzoek u graag dit te doen zodat wij samen naar uw bestelling kunnen kijken :)
Wij horen het graag!

Elly Werkhoven

Ik had Miss Dior besteld, was best een stuk goedkoper, dus, meteen betaald en kreeg gelijk mails, dat ze me bedankten en dat ze het zouden klaarmaken om naar me toe te sturen. Allemaal gebeurd met... Ik had Miss Dior besteld, was best een stuk goedkoper, dus, meteen betaald en kreeg gelijk mails, dat ze me bedankten en dat ze het zouden klaarmaken om naar me toe te sturen. Allemaal gebeurd met track&trace, kwam wel helemaal vanuit Italië via DSL.
Dat heeft wel een week geduurd, maar ik heb het én wel de échte Miss Dior eau de parfum 100 ml.
Ik had het voor mijn verjaardag willen hebben, maar het was dus een paar dagen later. Niet erg, het was ook nog vakantietijd, zodoende.
Elly Werkhoven

Outletuur is een online webshop die zogenaamd goedkoop is maar uiteindelijk imitatie parfums verkoopt!!
Dan is 80 euro voor sauvage die echt nep is schandalig duur! Je kan geen contact met ze krijgen , alleen een mail sturen waar je dagen op antwoord moet wachten. En als het hun te heet word hoor je niks meer!! Uiteindelijk heb ik na 15 mailtjes de parfum terug mogen sturen en zeggen ze dat het niet ontvangen is ! Retourneren kost ook 12 euro!! Grote boevenbende!!!

Reactie OutletUur:

Beste Anita,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Wij hadden wat later op uw email gereageerd omdat u ons meerderen emails stuurde tegelijk.
Hierdoor komt u steeds bovenaan onze lijstje,...
Beste Anita,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Hierdoor komt u steeds bovenaan onze lijstje, wij verwerken de oude mails altijd eerst.
Ook had u soms inderdaad geen reactie van ons, dit omdat u ons enkele email had gestuurd waarin u ons beledigd. Wij zijn ook mensen, en waarderen dit niet.
Na talloze emails tussen ons om uit te vinden waarom u niet tevreden bent met uw bestelling, waarin geen duidelijkheid te vinden was, had u besloten om uw bestelling retour te doen.
Dit had u retour gedaan naar een onjuist adres, dus uw bestelling kon niet worden terugbetaald totdat uw pakketje terecht was. Hiervan was u ook op de hoogte.
Nadat uw pakketje terecht was, hebben wij uw bestelling netjes terugbetaald.

Anja

Voor het eerst hier een bestelling geplaatst. Normaal lees ik reviews voordat ik iets bestel, nu deed ik dat niet, na het lezen van vele negatieve reviews dacht ik nee het zal toch niet. Nou ik kan... Voor het eerst hier een bestelling geplaatst. Normaal lees ik reviews voordat ik iets bestel, nu deed ik dat niet, na het lezen van vele negatieve reviews dacht ik nee het zal toch niet. Nou ik kan jullie vertellen niks is minder waar deze site verkoopt geen nep. Het duurde wel iets langer voordat ik het binnen had. Ik ben 100% tevreden en kom er zeker weer terug.

Peter van den Hurk

Uitstekende snelle duidelijke service